Paklausti, kaip galėtų vargo ekonomika paveikti jų mąstymą planuojant vedybas, 55 procentai vyrų atsakė, kad jiems rūpėtų jų atlyginimų galia, o 48,5 procento moterų, - jog joms rūpėtų finansų planavimas ateičiai.
Apie pusė moterų sakė, jog recesija verčia jas domėtis būsimų vedybų partnerio pajamomis, 48 procentai moterų tvirtino, jog joms rūpi partnerio sugebėjimas kurti finansų planus.
Japonų vedybų iškilmės, kaip žinoma, pasižymi didelėmis kainomis ir kruopščiai paruoštomis ceremonijomis, vieną jų - dažnas jaunikio ir nuotakos apdarų keitimas.
Vis dėlto kai kuriais atvejais meilė nugali. Apie 13,5 procento vyrų ir 19 procentų moterų sako, kad sunki ekonominė būklė gali padrąsinti žmones vesti anksčiau negu buvo planuota.
Japonijos ekonomika ėmė smukti antrąjį šių metų ketvirtį, o šios savaitės verslo nuotaikų apžvalga rodo, jog recesija gali užtrukti dar vieną ketvirtį.