aA
Tokią išvadą padarė tyrimą atlikę Didžiosios Britanijos Oksfordo universiteto psichologijos studentai.

Tyrimas parodė, kad rezultatų skirtumą gali lemti paties egzaminų proceso pobūdis.

Studentai tyrė paskutiniajame kurse studijuojančius vyrus ir moteris. Paaiškėjo, kad vyrai tikėjosi gauti aukštesnius įvertinimus ir mokydamiesi pasikliovė didesnės rizikos strategijomis nei moterys. Tuo tarpu moterys mokėsi daugiau ir labiau nei vyrai laikėsi "darbo etikos".

Viena tyrimo bendraautorių, daktarė Jane Mellanby (Džein Melanbi) sakė: "tikroji priežastis kol kas dar neatskleista, tačiau mums pavyko nustatyti keletą faktorių. Įsitikinome, kad taip vadinamas sugebėjimo faktorius neturi nieko bendra su šia problema - moterys nėra mažiau protingos".

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.