aA
Jau šiemet turėtų pasirodyti strateginio žaidimo “Command & Conquer: Red Alert 2” papildomų misijų rinkinys “Yuri’s revenge”. Jame šalia Sovietų ir Sąjungininkų bus dar viena kariaujanti pusė – Jurijaus pajėgos.
"Yuri's Revenge"
Po to, kai Sąjungininkams pavyko neutralizuoti sovietų lyderį Romanovą ir uždaryti jį Londono bokšte, jo buvusi dešinioji ranka, Jurijus, paslaptingai išnyko. Ilgą laiką buvo manoma, kad jis žuvo. Tačiau išaušo diena, kai psichokinetinių galių turintis pradingėlis pasirodė, ir ne vienas, o su visa armija.

Įžanginiame filme pasakojama apie tai, kaip Sąjungininkai sužino, jog Jurijus yra paslėpęs paslaptingą hipnotizuojantį ginklą San Franciske. Vos tik sužinoję, jie imasi veiksmų ir siunčia ten savo pajėgas. Tačiau sunaikinti Jurijaus nepavyksta – sąjungininkai patiria pralaimėjimą, tačiau laikinai sustabdo ginklo veikimą. Iki pasaulio žlugimo laiko lieka nedaug…

Kadangi išgyventi nori tiek Sovietai, tiek Sąjungininkai, nepriklausomai nuo to kurią pusę žaidėjas pasirinks, kovoti teks prieš bendrą priešą – Jurijų ir jo kariuomenę. “Yuri’s revenge” žaidėjai išvys po septynias naujas misijas kiekvienai kariaujančiai šaliai. O žaidžiant tinkle ar paprastus scenarijus, galima bus kariauti ir Sovietų išdaviko Jurijaus pusėje.

“Westwood” nusprendė nukrypti nuo tradicinių normų ir šiek tiek pakoreguoti jėgų pusiausvyrą. Pasižymėjusios dideliu greičiu ir gebėjimu taktiškai veikti, Sąjungininkų pajėgos gaus sunkųjį tanką, prilygstantį rusų “mamutams”, kuris bus atsparus Jurijaus psichokinetinėms atakoms.

Savo ruožtu Sovietai, pasižymėję brutaliomis atakomis, taip pat gaus pastiprinimą – komandorą Borisą, kuris primins “Command & Conquer” matytą Commando. Šis karys bus nepakeičiamas sprogdintojas, taip pat turės sunkųjį automatinį šautuvą, kuris galės lengvai neutralizuoti priešo pėstininkus. Borisas bus prieinamas tik iki tol, kol bus gyvas. Jei komandoras žus, naujo pasigaminti nebus galima.

Sąjungininkų diversantė Tanya taip pat bus stipresnė. Nuo šiol ji galės sprogdinti ne tik pastatus, bet ir tankus bei kitas sunkiąsias mašinas.

Bendro Sovietų ir Sąjungininkų priešo, Jurijaus, arsenale – iki šiol visiškai nematyta technika. “Westwood” praskleidė nežinomybės skraistę, todėl pateikiame kai kurių naujų karinių vienetų aprašymus:

Psichinis bokštas – patekę į jo veikimo zoną, kareiviai yra užhipnotizuojami. Taip jie pereina Jurijaus pusėn ir pakelia ginklus prieš savuosius.

Bio reaktorius – struktūra, kurioje iš užhipnotizuotų karių išsiurbiama energija, kuri pereina į bendrą bazės energijos saugyklą.

“Grinder” – mašina, kuri leis hipnotizuotus karius mainyti į pinigus.

Genetinis mutatorius – vienas iš stipriausių Jurijaus ginklų. Iš jo galima iššauti į bet kurioje žemėlapio vietoje esančius priešo karius. Pažeisti jie išprotėja ir pradeda naikinti viską, kas atsiduria jų kelyje.

Jėgos laukas – ginklas, naudojantis daug energijos, tačiau apsaugantis bazę nuo bet kokių atakų - net ir nuo atominės bombos.

Apgulties malūnsparnis – transporto priemonė, galinti skraidinti sunkiąją techniką.

Skraidanti lėkštė - aparatas, kuris savo lazerio spinduliu gali vogti iš priešo energiją ir taip neutralizuoti visą bazę. Taip pat juo galima vogti ir pinigus.

“Gattling Tank” - stipriausias Jurijaus tankas, kuris gali atakuoti tik ore, tiek ant žemės esantį priešą. Jame yra du didelio galingumo pabūklai, kurie kuo daugiau šaudo, tuo daugiau padaro žalos.

Magnetinis tankas - nepasižymintis ypatinga griaunamąja galia, tačiau galintis pakelti bet kurioje žemėlapio vietoje esantį priešo karinį vienetą ir nuskraidinti jį kad ir į jūros vidurį. Tai žada būti ypatingai efektyvi priemonė naikinti žaliavų rinkėjams “Harvester”.