aA
Antradienį “Microsoft” atstovai pareiškė, jog “MSN Messenger” atstatymo darbai jau baigti. Kai kurie internautai savaitę negalėjo prisijungti prie šią paslaugą teikiančių tarnybinių stočių, nors dauguma iš 10 milijonų nukentėjusių “MSN Messenger” vartotojų šia paslauga be problemų galėjo naudotis kiek anksčiau.
"MSN Messenger"
Pirmieji “MSN Messenger” darbo sutrikimai pastebėti praėjusį antradienį. Trečiadienį tai tapo visiškai akivaizdu, nes beveik trečdalis visų vartotojų neteko kontaktų sąrašo, kurie saugomi “Microsoft” tarnybinėse stotyse. Kai kurie vartotojai apskritai negalėjo pasikti tarnybinių stočių.

Ketvirtadienį “Microsoft” laikinai nutraukė šios paslaugos teikimą. Iškilusios problemos tvarkymas truko keletą dienų. Pirmadienį tik 10 proc. vartotojų turėjo problemų su “MSN Messenger” funkcionavimu.

Iškilusių nesklandumų atsiradimo priežastys aiškinamos skirtingai. Iš pradžių buvo manoma, jog įsilaužta į vartotojų duomenų bazę, tačiau “Microsoft” atstovai patikslino, jog problemos atsirado dėl kietojo disko kontrolerio gedimo vienoje iš tarnybinių stočių.

“MSN Messenger” normalaus funkcionavimo atstatymo darbai užtruko, nes nebuvo atsarginės vartotojų duomenų kopijos. Norėdama išvengti panašių nesklandumų ateityje, “Microsoft” įdiegs naują rezervinę sistemą.

“MSN Messenger” – viena iš populiariausių žinučių apsikeitimo paslaugų, tokių kaip ICQ ir AIM. “Jupiter” duomenimis, kovo mėnesį “MSN Messenger” turėjo 29,5 milijono vartotojų (AIM – 29,1 mln. vartotojų).

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.