"Visiškai akivaizdu, kad lėktuvas leidosi suktuku ir įgula tai žinojo, nes ne kartą girdėjo prietaisų įspėjimo signalus, tačiau ignoravo juos, pažeisdama pilotavimo taisykles. Technika veikė normaliai. Varikliai dirbo iki pat tos akimirkos, kai lėktuvas rėžėsi į žemę. Nė vienas iš pilotavimo prietaisų nebuvo sugedęs", - pabrėžė šaltiniai.
Valstybinės komisijos narys - techninės komisijos vadovas, Tarpvalstybinio aviacijos komiteto vicepirmininkas Rudolfas Teimurazovas atsisakė komentuoti šią tragedijos versiją nurodęs, kad valstybinės komisijos vadovas vicepremjeras Ilja Klebanovas antradienį oficialiai paskelbs katastrofos tyrimo rezultatus ir nurodys priežastis.
Maršrutu Jekaterinburgas - Vladivostokas skridęs lėktuvas sudužo leisdamasis Irkutske. Visi 145 juo skridę žmonės, tarp jų - 9 įgulos nariai, žuvo.