Universiteto administracija paprašė bendrovės “Arthur Andersen” surasti verslovę, galinčią užsiimti domenų, kurių pavadinimas baigtųsi “.co”, registravimu.
Šio projekto autoriai teigia, jog “.co” gali būti angliško žodžio “company” (bendrovė, įmonė, kompanija) trumpinys, kas jų manymu, registruojant bendrovių tinklapius yra labiau logiška, nei priesaga “.com”, sutrumpinta nuo žodžio “commercial” (komercinis, prekybinis).
Kolumbija šioje srityje nėra pionierė. Kitos valstybės jau sugebėjo parodyti iniciatyvą, pasiūliusios savo nacionalines domenų priesagas, kaip galimą alternatyvą “.com”. Pavyzdžiui, Kokosų salos, kuriose gyvena ne daugiau 7000 žmonių, JAV verslovei “eNIC Corp.” suteikė licenciją registruoti domenus su priesaga “.cc”. Nuo 1997 metų jau užregistruota apie 500 tūkstančių įvairių bendrovių tinklapių, kurių pavadinimas baigiasi “.cc”. Tuvalu salos iš bendrovės “dotTV Corp.” už teisę registruoti domenus su priesaga “.tv” gavo 50 milijonų JAV dolerių (200 milijonų litų).
Skirtingai nei nuo minėtų valstybių, Kolumbijos universitetas nesiruošia pilnai parduoti visas domenų registravimo teises. Šio projekto tikslas yra gauti papildomų lėšų bei investicijų šios šalies technologijų vystymui, taip pat iš neturtingų šeimų kilusio jaunimo mokslo apmokėjimui.