aA
Po pusės metų susirašinėjimo bendrovė "Lietuvos telekomas" vilniečiui Rimtautui Semėnui grąžino už nesuteiktas paslaugas priskaičiuotą daugiau kaip 71 Lt mokestį.
Dokumentas
Dokumentas
© "Lietuvos žinios"
"Lietuvos telekomo" interneto paslaugos "Takas" naudotojas R.Semėnas LŽ pasakojo, kad pasidomėti mokesčio už internetą skaičiavimo tvarka jį privertė prasta "Lietuvos telekomo" teikiamų paslaugų kokybė.

"Kelis mėnesius man sunkiai sekėsi prisijungti prie interneto, o ir prisijungęs kiekvieną kartą kelias minutes turėdavau laukti, kol atsiras ryšys ir galėsiu naudotis internetu. Man pasidarė įdomu, ar už tas pralauktas minutes turėsiu mokėti", - sakė R.Semėnas.

"Skaitliukas"

Stogų danga prekiaujančios bendrovės darbuotojas tvirtino supratęs, kad telekomas už nesuteiktas paslaugas mokestį imdavo, nes įjungus internetą telefono linija būdavo užimta, o tai reiškia, kad "skaitliukas" sukdavosi.

Pirmą laišką "Lietuvos telekomui" R.Semėnas parašė praėjusių metų lapkritį. Vieną mėnesį jis net atsisakė mokėti už nesuteiktas paslaugas. "Norėjau pažiūrėti, ką jie dabar darys, tačiau telekomas man paprasčiausiai išjungė telefoną", prieš pusę metų prasidėjusį susirašinėjimą prisiminė vilnietis.

2001-ųjų pradžioje R.Semėnas gavo "Lietuvos telekomo" Klientų aptarnavimo departamento Klientų aptarnavimo sektoriaus direktoriaus Gintaro Grybėno atsakymą, kuriame buvo apgailestaujama dėl vilniečio patirtų problemų jungiantis prie interneto ir pasižadama gerinti paslaugos "Takas" kokybę. Tačiau apie tai, kad už blogą paslaugą nereikės mokėti, laiške nieko neužsimenama.

Nepasidavė

"Tada pradėjau skambinėti į telekomą telefonu ir aiškintis. Nors esu senas "Lietuvos telekomo" klientas, jaučiausi kaip nieko negalintis pasiekti kvailelis, nes telekomo darbuotojai man nieko nesugebėjo paaiškinti, tik siuntinėjo nuo vieno pas kitą", - rodydamas eilę įvairių "Lietuvos telekomo" darbuotojų, su kuriais teko kalbėtis, numerių prisipažino vilnietis.

Jis pažymėjo, kad "Lietuvos telekomo" darbuotojai nesugebėdavo paaiškinti, kas turėtų išspręsti jam rūpimą klausimą, ir nenorėjo jo prileisti prie konkrečius sprendimus galinčių daryti įvairių skyrių viršininkų. R.Semėnas bendravo tik su žemesnes pareigas einančiais darbuotojais.

"Tačiau nepavargau. Atvirkščiai mane apėmė azartas, panorau viską išsiaiškinti iki galo. Kai paskambindavau į telekomą, kai kurie darbuotojai mano bėdą jau žinodavo. Matyt, labai jiems įgrisau", - juokėsi R.Semėnas.