Pasak "Interaktyviosios komunikacijos sprendimai" direktoriaus Sergejaus Jeriomenkos, sutartis naudinga abiem pusėms. Kūrėjai atgauna investuotus pinigus ir dešimt metų galės gauti dalį gaunamo pelno. Tuo tarpu šis projektas leis užimti pirmaujančias pozicijas statybininkų ir įrangos pardavėjų reklamos ir rinkodaros paslaugų rinkoje. Vakarų Europoje, kur statybos sritis internete yra viena iš svarbiausių, - brangių ir ilgalaikio naudojimo prekių pardavimas internete yra vienas iš pigiausių būdų. Šiandien Lietuvoje statybos ir būsto įrangos paslaugų ir medžiagų vartotojų internetizacija beveik siekia Vakarų Europos lygį. Tarp gaunančių aukščiausias pajamas žmonių net 46 proc. naudojasi internetu, tai yra tie žmonės kurie nuperka didžiąją dalį brangių pirkinių.