aA
Roko grupė U2 internete transliuoja savo 1997 “PopMart” koncertą veltui. Pasak grupės boso gitaristo Edge, muzikantai nori “padovanoti dovaną savo ištikimiems fanams internete”.
Bet grupė turi ir kitą paskatą. Jie nori pareklamuoti mažos, viešai parduodamos kompanijos Burst.com šou technologiją, įkurią grupė investavo 2 milijonus dolerių maždaug prieš dešimt metų.

“Burstware 2.0” programinė įranga leidžia “greičiau nei realiame laike” atsiųsti garso ir vaizdo signalus, neprarandant aukštos kokybės ir išvengiant trukdžių, net jei tarnybinė stotis užsikimšusi ar tinklo darbas sutrinka.

“Paprastai tinkle pasitaiko sutrikimų ir perdavimai sutrinka. Bet Burstware negroja realiame laike, todėl jis peršoka tinklo kamščius,” sakė Burst.com vadovas Richardas Langas.

Klientai, kurie naudoja “Burst” technologiją, gali persiuntinėti informaciją iki 25-40 procentų didesniam interneto vartotojų skaičiui tuo pačiu metu.

“Net jei perduodant duomenis tinklas ar tarnybinė stotis išeina iš rikiuotės, vartotojas to niekada nesužino”, - teigė R.Langas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.