Nors Lietuvos švietimo sistemos pertvarka vertinama teigiamai, į tam tikras švietimo sritis ekspertai vis dėlto siūlo atkreipti dėmesį ir pateikia rekomendacijų dėl švietimo kokybės, mokymosi prieinamumo, švietimo sistemos suderinamumo, infrastruktūros atnaujinimo, savivaldos stiprinimo.
Reikia paminėti, kad OECD apžvalga atlikta 2000 m., tad padėtis per pastaruosius metus gerokai pasikeitė. Jau vykdoma nemaža projektų, susijusių su tomis švietimo reformos sritimis, į kurias buvo siūloma atkreipti daugiau dėmesio. Įgyvendinama nauja vadovėlių rengimo politika, labai daug padaryta aprūpinant mokyklas kompiuteriais, skatinama savivaldos plėtra, siekiama kuo didesnio mokyklų savarankiškumo. Kritikuotas mokyklų inspektavimas keičiamas mokyklų vidaus ir išorės auditu, užsakoma mokslinių tyrimų švietimo procesams, pedagogų, moksleivių ir tėvų nuostatoms įvertinti. Švietimo pažangos tęstinumą laiduoja ir plačiai svarstomi naujos redakcijos Švietimo įstatymo bei Lietuvos švietimo plėtotės strateginių nuostatų projektai, ilgamečiai planai, kuriuose numatoma toliau nuosekliai tęsti švietimo politiką.
Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos ekspertų atlikta Lietuvos švietimo politikos apžvalga yra pirmasis ekspertinis Lietuvos švietimo sistemos pokyčių vertinimas nuo nepriklausomybės atgavimo iki šių dienų. Ekspertai Lietuvos švietimo grandžių (nuo ikimokyklinio ugdymo iki aukštojo mokslo ir visą gyvenimą trunkančio mokymo) veiklą ir rezultatus vertino atsižvelgdami į Lietuvos ekonomines, socialines, kultūrines ir politines aplinkybes.