aA
“Galima užtikrintai teigti, kad interneto rinka jau visiškai susiformavo: šiuolaikiniai vartotojai turi gana aiškų supratimą apie tinklo trūkumus ir ribotumus” – skelbia kompanija “Pfeiffer Consulting”. Vartotojo tikslai taip pat aiškūs ir greičiausiai per artimiausius kelerius metus nepasikeis.
Informacijos greitkelis
Informacijos paieška, nemokamos paslaugos, apsipirkimas ir žaidimai – štai kas pritraukia didžiąją dalį internautų. Ataskaitoje rašoma, kad internetas jau nėra “kažkas naujo, nežinomo” ir vis didesnę reikšmę įgyja teikiamų paslaugų kokybė. Be to, žmonės jau vis mažiau tiki pasaka apie neribotas interneto galimybes.

Nepaisant visko, laikas nuo laiko tinklas bus papildomas naujomis technologijomis, ypač bevielės interaktyvios TV srityje, o pagrindinis ribojantis veiksnys bus ryšio tinklų galimybės.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.