aA
Mokslininkai atrado, kad vyriškieji feromonai gali siųsti pasąmonines žinutes, kurios įtakoja moterų "pirkimo” įpročius. Mokslininkų teigimu, parduotuvių darbuotojai, vilkėdami vyriškais feromonais iškvėpintus drabužius, galėtų privilioti daugiau pirkėjų.
Shoping
Pasak mokslinio tyrimo autoriaus Iaino Wallerio, feromonai galėtų būti naudojami siekiant tiesiogiai arba pasąmoningai paveikti 18-30 metų amžiaus moterų "pirkimo" sprendimus. Jo nuomone, siekiant trokštamų rezultatų feromonus reikėtų naudoti oro kondicionavimo sistemose, jais iškvėpinti drabužius bei prekių pakuotes.

Kita vertus, reikia pažymėti, kad feromonų naudojimas siekiant vienaip ar kitaip paveikti pirkėjų elgesį neturėtų būti atsiejamas nuo teisinio bei etinio aspektų.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.