aA
Videožaidimų kritikai kalba, kad linksmybės kompiuteriuose neigiamai veikia vaiko dėmesio išlaikymą ir susikaupimą. Tačiau vienos kompanijos technikai sumanė būtent kompiuterių žaidimais gydyti vaikų nesugebėjimą susikaupti.
"Attention Trainer"
Gydomosiomis savybėmis pasižymi naujasis “East3” produktas “Dėmesio lavintojas” (Attention Trainer).

Programa moko vaikus kaip stengtis kontroliuoti tai, ką jie mato, tuo pačiu gerinant jų dėmesį ir koncentraciją. Kuo labiau jie susikaupia, tuo labiau jiems sekasi.

Viskas vyksta maždaug taip: vaikai užsideda geltoną plastikinį šalmą, pavadintą “Minčių perdavėjas” (Thoughtcaster). Šalme yra įtaisyti mažyčiai jutikliai, fiksuojantys vaiko smegenų bangas. Jutikliai konvertuoja ir bangomis perduoda signalus į gaviklį kompiuteryje. Programinė įranga išanalizuoja signalus, kontroliuojančius dėmesį, atsipalaidavimą, budrumą ir snūduriavimą, o žaidimo veiksmas ir sparta keičiasi pagal tai, ar vaikas yra susikaupęs, ar išsiblaškęs.

Naujasis šalmas gerokai skiriasi nuo ankstesnių panašios paskirties įrenginių - krūvos laidų, nejautrių sensorių, prijungiamų tiesiai prie vaiko galvos bei daugybės treniruočių pas gydytoją.

Dabar po 20 ar 30 minučių žaidimo vaikai išmoksta pagerinti savo susikaupimą, sakė Tomas Blue, vienas iš kompanijos įkūrėjų.

“Dėmesio lavintojo” sistemoje yra 3 žaidimai ir įranga šalmui. Ruošiamasi jį pateikti vartotojams 2001 sausio mėnesį. Manoma, kad jis turėtų kainuoti 899 dolerius.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.