Prezidento teigimu, korporacija nori dirbti su telekomunikacinių paslaugų teikėjais visame pasaulyje siūlant bevielio interneto ryšio paslaugas, pavyzdžiui, muzikos ar filmų perdavimą į tobulesnius mobiliuosius telefonus.
K. Ando teigė, jog rugsėjį “Sony” pristatys mobilų įrenginį, turintį ryšį su internetu ir galintį siųsti bei priimti elektroninį paštą, o taip pat skaitmeninius paveikslėlius.
Iš pradžių įrenginys naudos “Palm” sukurtą programinę įrangą, tačiau vėliau “Sony” tikisi sukurti savo taikomąsias programas.
“Tai bus strategiškai svarbus produktas – mes sukūrėme “Walkman” kultūrą, o dabar kursime mobiliąją kultūrą”, teigė “Sony” prezidentas, į šias pareigas paskirtas mėnesio pradžioje.
K. Ando aiškinimu, mobilių interneto paslaugų plitimas suteikia “Sony” galimybę įsiveržti į nešiojamųjų interneto įrenginių rinką. Mobilieji telefonai buvo viena silpniausių “Sony” produktų grandžių. K. Ando neatskleidė detalių dėl bendradarbiavimo su telekomunikacinių paslaugų teikėjais, tačiau kaip pavyzdį nurodė susitarimą su mobiliojo ryšio operatoriumi “NTT DoCoMo” tiekti muziką į mobiliuosius telefonus Japonijoje.