MP3.com svetainę yra aplankę 20 proc. muziką internete perkančių vartotojų. Daugiau kaip 80-iai proc. vartotojų kaina – pagrindinis rodiklis apsisprendžiant.
Jei vartotojas galės prekę įsigyti pigiau kur nors kitur (nesvarbu, internete ar įprastose parduotuvėse), ten jis tai ir padarys.
Apklausos išvadose teigiama, jog vartotojai paprastai neketina mokėti už papildomas galimybes.
Pavyzdžiui, trečdalis respondentų mano, jog galimybė muzika dalintis su draugais ar jos klausytis iš bet kurios vietos pasaulyje yra puiki, tačiau už ją mokėti nenorėtų.
Vartotojų apsisprendimui didelę įtaką turi ne tik kaina, bet ir aptarnavimas.
Maždaug 70 proc. respondentų teigė, jog jie nepirktų ten, kur aptarnavimas jiems nepatiktų.
Aptarnavimo kokybė didžiausią reikšmę turi vyresniems nei 55 metų apklausos dalyviams.