aA
Didžiausi prabangių automobilių gerbėjai Lietuvoje – bendrovės “Kauno grūdai” generalinis direktorius Tautvydas Barštys ir garsusis autolenktyninkas Stasys Brundza. Mat net po du jų vairuojamus automobilius galima įtraukti į brangiausių Lietuvoje automobilių dešimtuką.
Tautvydas Barštys
© BNS foto
T.Barštys pirmasis Rytų Europoje įsigijo 2002 m. modelio sportišką automobilį “Lamborghini Murcielago”. Pasak T.Barščio, prabangūs ir greiti automobiliai – puiki galimybė gauti dozę adrenalino: “Šimto kilometrų per valandą greitį mano “Lamborghini” pasiekia per 3,6 sekundės. O važiuodamas 307 kilometrų per valandą greičiu patiriu iš tiesų nenusakomą jausmą”.

Įvairių verslininkų pomėgiai labai įvairūs – vieni mėgsta skraidyti, tad perkasi lėktuvus, kiti mėgsta plaukioti – tad įsigyja jachtas, treti kolekcionuoja namus, ketvirti neatsidžiaugia prabangiais automobiliais. T.Barščio pasiteiravome, kuo jį patraukė prabangūs automobiliai, ir išgirdome tokį atsakymą: “Tiesą sakant, nesu automobilių vergas. Turiu ir lėktuvą, ir katerį, ir galingą motociklą. Tiesa, yra ir trys automobiliai, bet tik “Lamborghini” – pramogai. Visureigis ir “mersas” – darbiniai automobiliai – vienas žiemą, kitas vasarą. Nors neslėpsiu mėgstu prabangą. Mano 600-ajame “mersedese” daug brangių priedų – 35 tūkst. Lt vertės odos interjeras “Designo”, 25 tūkst. Lt kainavęs AMG apdailos paketas, automobilyje yra 3 televizoriai, fakso aparatas”.

Anksčiau vieną brangiausių automobilių – šarvuotą “Mercedes” - Lietuvoje turėjo Viktoras Uspaskichas, tačiau dabar šis automobilis važinėja jau Rusijos keliais, o Seimo ekonomikos komiteto pirmininkas įsigijo kitą “Mercedes”, tačiau nebe tokį prabangų, be to, šis automobilis nebeprimena tvirtovės ant ratų.

Tiesa, sudarinėjant brangiausių Lietuvoje automobilių dvidešimtuką, pastebėjome, jog nemaža dalis stambių Lietuvos verslininkų važinėja automobiliais, nebrangesniais nei 200 tūkst. Lt. Nors jie gali įsigyti keleriopai brangesnius automobilius, jie tiesiog nenori, nes nemėgsta atkreipti į save dėmesio ir brangina ramybę.

Kita vertus, ir turintieji daugiau nei pusės milijono litų vertės automobilius teigia besijaučiantys gana ramiai. Nes žmonės jau priprato prie prabangių automobilių gatvėse. Jei anksčiau prie Gedimino prospekte stovinčių “Ferrari” būriuodavosi gana daug spoksotojų, tai dabar į šiuos automobilius imama žiūrėti ne kaip į kažkokį stebuklą, o kaip į šiek tiek prabangesnę transporto priemonę.

Beje, pavažinėjus Lietuvos keliais, apie prabangius automobilius susidaro kiek iškreiptas vaizdas – atrodo, kad jų ne taip ir mažai, tačiau nemaža dalis Lietuvos keliuose pamatytų prabangių automobilių priklauso ne lietuviams, o naujiesiems rusams, arba vokiečiams.

Brangiausių automobilių dvidešimtukas

Tautvydas Barštys“Lamborghini Murcielago”800 tūkst. Lt
Stasys Brundza“Aston Martin”800 tūkst. Lt
Stasys Brundza“Bentley arnage”621 tūkst. Lt
Nerijus Numavičius“Ferrari Modena 360 F1”550 tūkst. Lt
Laimutis Pinkevičius“Ferrari Modena 360 F1”550 tūkst. Lt
Nijolė Šermukšnienė“Ferrari Modena 360 F1”550 tūkst. Lt
“Vilbana” (Aurelijus Petraitis)“Porsche” 911 Turbo”550 tūkst. Lt
Tautvydas Barštys“Mercedes Benz S 600”480 tūkst. Lt
Julius Urbaitis“Mercedes”480 tūkst. Lt
Antanas Linkus“BMW Z8”450 tūkst. Lt
Gintaras Barauskas“BMW Z8”450 tūkst. Lt
Kęstutis Martinkėnas“BMW Z8”450 tūkst. Lt
Vladas Bieliauskas“Mercedes Benz G 500”430 tūkst. Lt
Vaidotas Marozas“Jaguar XKR”420 tūkst. Lt
“Vilniaus vingis” (Vaclovas Šleinota)“Mercedes Benz SL 500”410 tūkst. Lt
“Invest Building LLC” atstovybė“Mercedes Benz CL 500”410 tūkst. Lt
Hubertas Grušnys“Jaguar XJR”400 tūkst. Lt
Tadas Karosas“Jaguar XJR”400 tūkst. Lt
Saulius Arvasevičius“Jaguar XJR”400 tūkst. Lt
Raimondas Tovilavičius“Jaguar XJR”400 tūkst. Lt
Viktoras Uspaskichas“Mercedes Benz S 500 L”400 tūkst. Lt

Šaltinis: “Veidas”

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0