aA
Dirbtinio intelekto tyrinėtojai ir kompiuterių mokslininkai pakviesti dalyvauti netradiciniame spėliojimo žaidime. Varžybose “Machine Learning Challenge” kompiuterinės programos rungsis pagal taisykles, kurių nežino nei vienas dalyvis.
Digital face
Žaidynes rengia privati tyrimų bendrovė Izraelyje, pasivadinusi “Artificial Intelligence” (Ai). Ji siekia rasti efektyvesnių būdų, galinčių “išmokyti” kompiuterius kalbos. Tam reikia sugebėti lanksčiai daryti išvadas apie žodžių rinkinius, nežinant visų gramatinių taisyklių. Programinė įranga, kuri galėtų pati išsiaiškinti žaidimo taisykles, būtų žingsnis pirmyn bendrovės tyrimuose.

Varžybų dalyviai gauna galimų savo ėjimų sąrašą. Žaidėjo pasirinktą ėjimą taškais įvertina automatizuotas teisėjas. “Dalyviai turi surinkti kuo didesnį taškų skaičių,” aiškina Jasonas Hutchensas, pagrindinis “Ai” mokslininkas.

“Šiose varžybose žmonės rašys programas, kurios sugebėtų prisiderinti prie “juodos dėžės” sąsajos vien stebėdamos simbolius,” sako J.Hutchensas. Jis tikisi, kad žaidimu susidomės įvairūs specialistai, kurie užduočiai atlikti naudos skirtingus metodus.

Nors dėl akivaizdžių priežasčių “Ai” neaiškina, kokio tipo žaidimas laukia besirungiančiųjų, J.Hutchensas prasitarė, kad vienose varžybose gali būti apjungti keli žaidimai. Tai neturėtų būti toks sudėtingas žaidimas kaip šachmatai, pažadėjo mokslininkas. Galbūt vienas iš žaidimų bus kryžiukai-nuliukai.

Jei “Ai” nutars laimėsiančią programą panaudoti komerciniais tikslais, nugalėjusiam programuotojui jie pasiūlys 25 tūkst. dolerių (100 tūkst. Lt).

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0