Vyriausybės Komunikacijos departamento direktorius Laurynas Bučalis DELFI koncepcijos esmės kol kas atskleisti nenorėjo, tačiau išplatintame pranešime teigiama, kad vienas skubiausių darbų bus www.lietuva.lt aktyvavimas, tam planuojama panaudoti naujausias video ir interneto galimybes.

Pagal šią koncepciją bus formuojama kūrybinė užduotis artimiausiu metu skelbiamam naujam Lietuvos prekės ženklo konkursui, kuris jau kartą buvo nesėkmingai skelbtas.

DELFI primena, kad 2006 metų pabaigoje Vyriausybės Strateginio planavimo komitete pritarta „Europos namų“ vadovaujamo tarptautinio konsorciumo parengtai Lietuvos įvaizdžio formavimo strategijai, kuria per ketverius metus tikėtasi padidinti šalies žinomumą, sustiprinti gyventojų lojalumą, sumažinti emigraciją ir į šalį pritraukti daugiau lankytojų, stiprinti ryšius su išeivija.

Remiantis strategija, šiemet siūloma didžiausią dėmesį skirti vidinei komunikacijai Lietuvoje ir investicijų pritraukimui, nuo 2009 metais siūloma dirbti visomis kryptimis.

„Pamatinė idėja remiasi mintimi, kad Lietuva yra vieta, kurti ir realizuoti savo idėjas. Esame labai energinga, jauna, daug daranti, mažai šnekanti šalis. Šios šalies esmė yra jos žmonės“, – tąkart DELFI sakė „Europos namų“ direktorė Judita Akromienė.

Europos namams“ atlikus tyrimą visoje Europos Sąjungoje, Baltarusijoje ir Rusijos Kaliningrado srityje – paaiškėjo, kad 42 proc. apklaustųjų apskritai nežino Lietuvos. Jos teigimu, Vakarų Europoje iki 70 proc. apklaustųjų negirdėjo Lietuvos.

Vertinant Lietuvą skalėje nuo -100 iki +100 tuometinis Lietuvos indeksas buvo +16, po ketverių metų, tikimasi, jis bus bent dešimt taškų didesnis.