Tilto atidarymo ceremonijos pradžią paskelbė patrankos šūvis, skirtas Kaunui. Per tiltą žygiuojant kariams, po statiniu plūduriuojančioje valtyje laukė tiltą stačiusios bendrovės "Kauno tiltai" vadovai.

Pražygiavus kariams, bendrovės "Kauno tiltai" generalinis direktorius Algimantas Karkauskas miesto merui Giedriui Ašmiui įteikė tilto dokumentus.

Sveikinimo žodį tilto atidarymo proga tarė premjeras Algirdas Brazauskas, susisiekimo ministras Zigmas Balčytis, Kauno vicemeras Arvydas Garbaravičius.

Tiltą pašventino Kauno arkivyskupijos generalinis vikaras Jonas Ivanauskas. Atidarymo juostą perkirpo premjeras ir miesto meras. Po to tiltu pravažiavo automobilininkų klubų nariai ir šalies bei miesto valdžios atstovai.

Kaip BNS anksčiau sakė Kauno vicemeras A.Garbaravičius, tilto ir jo prieigų statybos darbai buvo baigti dar spalio 1 dieną. "Atidarymo iškilmių datą derinome su premjero A.Brazausko ir kitų oficialių pareigūnų galimybėmis atvykti ta proga į Kauną", - kalbėjo vicemeras.

Jo teigimu, į tilto statybą per daugiau nei 10 metų investuota 122,5 mln. litų. Du trečdalius lėšų skyrė savivaldybė, likusią dalį - Vyriausybė.

A.Garbaravičius minėjo, jog miesto valdžia iš Vyriausybės bandys gauti apie 90 mln. litų, kad būtų nutiestas platus kelias į Veiverių gatvę Aleksoto mikrorajone.

"Tada tiltas jungtųsi su greitkeliu "Via Baltikos", - aiškino jis. Kol kas tiltas nuo M.K.Čiurlionio gatvės jungiasi su kitoje Nemuno pusėje esančiomis siauromis H. ir O.Minkovskių, Piliakalnio bei J.Bakanausko gatvėmis, kurias taip pat reikia rekonstruoti.

"Per M.K.Čiurlionio tiltą bus nukreiptas intensyvus automobilių srautas per Nemuną nuo jau nusidėvėjusio ir avarinio Aleksoto tilto, taip pat turėtų sumažėti automobilių spūsčių miesto Senamiestyje", - vardijo naujo statinio privalumus vicemeras.

Pasak jo, tilto pralaidumas yra iki 7 tūkst. automobilių per valandą, tačiau dabartinių už tilto esančių gatvių 7 kartus mažesnės.

M. K. Čiurlionio tiltas pagal planus turėjo būti pastatytas dar 1995 metais, tačiau dėl lėšų trūkumo darbai kelerius metus buvo sustoję. Tiltą statanti bendrovė "Kauno tiltai" jau turėjo sudariusi sąmatą pusiau pastatyto tilto susprogdinimui.

Tai jau ketvirtas automobilių tiltas Kaune jungiantis abu Nemuno krantus. Virš Neries yra dar 3 tiltai.