„Pirmiausiai turime sulaukti sprendimo, ar pakanka mūsų motyvacijos, o vėliau skelbsime naują konkursą, nes projektą turime įvykdyti iki kitų metų rugsėjo 1 dienos“, – DELFI sakė konkursą įgyvendinančios Lietuvos turizmo plėtros agentūros direktorius Jonas Ignatonis.

„Mes manome, kad 12 ženklų gauti yra per mažai, todėl tikimės palengvinti sąlygas, kad sulauktumėme daugiau darbų. Taip pat planuojamame reikalauti patentinio konkursui pateikto ženklo įvertinimo, nes labai svarbu, kad ženklas būtų unikalus“, – sakė jis.

Konkursą sukompromitavo viešos abejonės dėl preliminaraus prekės ženklo konkurso nugalėtoju paskelbto logotipo originalumo, užsitęsusio tyrimo ir galiausiai iš jo pradėjusių trauktis dalyvių.

Konkurso nugalėtoją tikėtasi išrinkti dar liepos viduryje, tačiau iki šiol buvo svarstoma, ar preliminariu konkurso nugalėtoju paskelbtos bendrovės „DDB Vilnius“ prekės ženklo projektas – žalias medelis – nėra nuplagijuotas nuo Kanados Londono miesto ženklo.

Antradienį komisija nepriėmė sprendimo dėl preliminariu nugalėtoju skelbto medelio.

Projekto įgyvendinimą koordinuoja Vyriausybės kanceliarija. Projektą finansuoja Europos Sąjungos struktūriniai fondai, bendra projekto vertė siekia 1,14 mln. Lt. Kūrybiniam projekto etapui skirta 214 tūkstančių Lt.

Konkurse dėl Lietuvos prekės ženklo varžėsi šešios bendrovės: UAB „DDB Vilnius“, UAB „Credo R“, UAB „Inorek & Grey“, UAB „PIAR“, UAB „Reklaminis informacijos centras“, VšĮ „Vizualinių komunikacijų studija“.