Skundą dėl šios reklamos tyrusi Lietuvos reklamos biuro Arbitražo komisija nusprendė, kad ši reklama pažeidžia etikos kodekse numatytas padorumo nuostatas.

Komisija pažymi, kad reklamoje besilaukianti moteris yra prilyginama kompiuteriams. „Nesvarbu vyras tai ar moteris, tačiau žmogų lyginti su daiktu yra neetiška“, – pabrėžiama komisijos sprendime.

ICG, atsižvelgdami į komisijos išsakytas pastabas dėl šios reklaminės kampanijos, iki birželio mėnesio pradžios ją žada sušvelninti, kad nežeistų tam tikrų vartotojų sluoksnių.

Skundą dėl šios reklamos yra gavusi ir Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba, ji savo sprendimo dar nepaskelbė.

Lietuvos reklamos biuras skundus, pagal kuriuos svarstomos reklamos, gauna iš fizinių ir juridinių asmenų, kuriuos galima užpildyti biuro tinklalapyje. Komisijos pagrindinis ginklas yra pažeidimų viešinimas, kitų drausminių priemonių ji imtis negali.

Arbitražo komisiją sudaro reklamos, reklamuotojų, televizijos, spaudos, vartotojų teisių apsaugos, konkurencijos, lygių galimybių, vaikų teisių apsaugos specialistai ir psichologas-seksologas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją