Aukštakulniais kaukšinčios manekenės, regis, buvo apsirengusios daugmaž vienodai – vilkėjo panašias nenusakomos formos sukneles, aptemptas kelnes, jų galvas puošė kepuraitės, primenančios turbanus. Rūbai buvo išbaigti, tačiau pati kolekcija nepribloškė.

Žinoma, galite sakyti, kad žiūrovų akys neištreniruotos, kad lietuviai nesupranta didžiojo meno, nėra įžvalgūs ir priešinasi mados vėjams, kurie tuoj tuoj siaus visame pasaulyje. Pavyzdžiui, jie kritikavo „Mados infekcijoje“ dalyvavusių bričių Jojo Ericson ir Malou Palmquist (Jojo&Malou), taip pat dizainerės Siv Stodal kolekcijas, kurios esą šiuolaikinę madą aplenkia dviem žingsniais. Kaip bebūtų, dėl skonio nesiginčijama.

"Modeliai nebuvo vienodi, žinoma, kiekvienam susidaro skirtingas įspūdis, - tikino Inesa, Vilniaus kolegijos dizaino specialybės paskutinio kurso studentė. - Kurdama modelius nesivadovavau jokiais nustatytais standartais, stengiausi perteikti savo viziją, idėjas.

Siekdama išgauti tinkamą kritimą, rūbus modeliavau ir kirpau tiesiog ant manekeno, o modeliams rinkau natūralius, rudeniškai šaltos juodos, pilkos spalvos, mėlynų, violetinių atspalvių audinius, daugiausiai šilką.

Ar galima mano rūbus dėvėti kasdien? Žinoma. Dieną sukneles galite paversti palaidinėmis ir dėvėti prie džinsų, o vakare, pavyzdžiui, einant į vakarėlį, dėvėti kaip suknelę kartu su aukštakulniais batais“.

Inesą renginio metu žiūrovams pristatęs dizaineris Aleksandras Pogrebnojus pasidžiaugė, kad bent vienam dizaineriui nereikėjo ieškoti pinigų kolekcijai sukurti ir pristatyti. Keturiolikos iš trisdešimties merginos pateiktų modelių eskizų pasiuvimą bei pristatymą finansavo „Sobieski uogos“, kartu su žurnalu „Ieva“ suorganizavęs jaunųjų dizainerių konkursą, kuriame galėjo dalyvauti visi norintys.

Lietuvos rinką ketinantys užkariauti būsimieji dizaineriai į žurnalo redakciją siuntė savo modelių eskizus, vildamiesi tapti geriausiais. Galiausiai komisija atrinko Inesą Veličko, kuri birželį savo kolekciją pristatys jaunųjų dizainerių konkurse Kijeve (Ukraina).