Faktai:
Geresnis apetitas Buvimas lauke greitina medžiagų apykaitą, gerina virškinimą ir didina apetitą, todėl nenuostabu, jog lauke valgomas maistas atrodo skanesnis, o pavalgę jaučiamės energingi ir neapsunkę.
Sumažėjęs streso lygis Dažnai būnant lauke padidėja deguonies kiekis organizme, todėl akimirksniu sumažėja streso lygis, galime greičiau atsipalaiduoti, pagerėja atmintis bei kūrybiškumas.
Vitamino D dozė Šis vitaminas yra svarbus gerai psichologinei ir fizinei gyvenimo kokybei palaikyti, padeda apsisaugoti nuo depresijos, nervinės įtampos bei natūraliai sustiprinti imunitetą. Geriausias vitamino D šaltinis – vidurdienio saulė.
Laimės šaltinis Lauke didėja serotonino – laimės hormono – kiekis organizme. Dėl to jaučiamės geros nuotaikos, užmirštame rūpesčius ir į viską žvelgiame pozityviai.

*2019 m. balandžio mėn. IKI užsakymu „Spinter tyrimai“ atliko šalies gyventojų įpročių tyrimą, kurio metu buvo apklausti 1009 18–75 m. amžiaus respondentai iš visos Lietuvos.

Pikniko zonų žemėlapis
Pasirinkite miestą
Ignalina Kelmė Kėdainiai Kulautuva Kačerginė Marijampolė Vilnius Visaginas Zarasai
#PIKNIKADIENIS