Tačiau pasitaiko ir kitokių atvejų. Pavyzdžiui, pagal avižų pieno gamybos apimtis pasaulyje pirmaujanti Švedijos „Oatly“ buvo priversta atidėti planus žengti į naujas rinkas, kad galėtų patenkinti paklausą šalyse, kuriose jau veikia, įskaitant Jungtines Valstijas ir Didžiąją Britaniją.

„Paklausa yra hiperaktyvi“, – pareiškė leidiniui „Oatly“ filialo Didžiojoje Britanijoje vadovas Ishenas Paranas.

Jo skaičiavimais, bendrovės apyvarta Didžiojoje Britanijoje 2018 metais pašoko beveik 60 proc. iki 84 mln. svarų.

O Jungtinėse Valstijose avižų pieno mažmeniniai pardavimai per 52 savaites iki rugpjūčio pradžios padidėjo beveik 50 proc., rodo rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenys. Bendra augalinio pieno paklausa išaugo 9 proc., o migdolų pieno paklausa – 11 procentų.

Pasak „Rabobank“ pieno rinkos analitiko Tomo Bailey, „Oatly“ populiarumą Jungtinėse Valstijose paskatino „barista“ pavadintos rūšies avižų pienas, kurį, kaip ir karvių pieną, galima išplakti iki putų.

Todėl gaiviųjų gėrimų ir užkandžių milžinė „PepsiCo“ nuo kitų metų sausio JAV vartotojams pasiūlys kelių rūšių avižų pieną, kuris bus gaminamas su prekės ženklu „Quaker Oats“.

Analizės bendrovės „Mintel“ skaičiavimais, didžiausią augalinių karvių pieno pakaitalų rinkos dalį išsivysčiusiose šalyse tebeužima migdolų pienas. Vien Jungtinėse Valstijose ši dalis siekia 64 procentus. Antroje vietoje šioje JAV rinkoje yra sojų pienas (13 proc.), o trečioje – kokosų pienas (12 proc.).

Tuo tarpu mažmeniniai karvių pieno (neįskaitant pieno miltelių) pardavimai pasaulyje jau šešerius metus mažėja.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)