„Vištienos, užaugintos be antibiotikų, paklausa Lietuvoje auga beveik eksponentiškai. Pirkėjai vis dažniau ieško ir renkasi be antibiotikų užaugintą vištieną ir, norėdami patenkinti augančius poreikius, turime užauginti dar daugiau vištų. Šios investicijos leis papildomai pagaminti 1,5 tūkst. tonų vištienos“, – sako „Kekava“ valdybos pirmininkas Andrius Pranckevičius, rašoma įmonės pranešime.

Atidaro naujus paukštynus

„Kekava“ 1 mln. eurų investicijos skirtos 6 naujų paukštynų atidarymui. Dar 330 tūkst. eurų padės užtikrinti geresnę šiuo metu jau veikiančio 21 paukštyno biologinę apsaugą. „Tokios papildomos biologinės apsaugos priemonės kaip, pavyzdžiui, tvoros, leis užtikrinti efektyvią vištų apsaugą nuo žiurkių ir kitų laukinių gyvūnų, kurie perneša ligas. Dalis vištų gerovės apsaugai skirtų lėšų – 115 tūkst. eurų – Europos Sąjungos fondų investicijos“, – sako A. Pranckevičius.

Naujausios investicijos į vištų gyvenimo sąlygų gerinimą – dalis ilgalaikės „Kekava“ strategijos. „Vištų auginimas be antibiotikų nuolat reikalauja finansinių injekcijų, kadangi geresnių laikymo sąlygų kūrimas – brangus. Vištas reikia ne tik aprūpinti kokybišku lesalu, bet ir suteikti pakankamai erdvės judėjimui ir 8 valandų miegui. Be to, papildomo dėmesio reikalauja biologinės apsaugos priemonės, skirtos vištų apsaugojimui nuo išorinių grėsmių – pavyzdžiui, infekcijų, kurios gali atkeliauti su žmonėmis. Tik visų šių priemonių kompleksiškumas leidžia užtikrinti, kad paukščiai išliks sveiki visą auginimo laikotarpį ir jų nereikės gydyti antibiotikais – pasakoja „Kekava“ valdybos pirmininkas A. Pranckevičius.

Didino pardavimus Lietuvoje ir Estijoje

„Linas Agro“ grupei priklausančio paukštyno „Kekava“ apyvarta, lyginant su praėjusiais metais, augo 11, 6 proc. ir pasiekė 69,3 mln. eurų. Bendrovė šiemet uždirbo 2,1 mln. eurų pelno.

„Augimą lėmė padidėjusios gamybos apimtys, nauji produktai bei išaugęs eksportas į esamas ir naujas rinkas. Šiuos metus baigėme itin sėkmingai, sustiprinome savo pozicijas Baltijos šalyse. Be to, 2018 metų birželį specialiai Švedijos rinkai sukūrėme naują prekės ženklą, „Grannfågel“, ir pradėjome mažmeninę prekybą šioje šalyje“, – komentuoja A. Pranckevičius.

Šiais metais „Kekava“ praplėtė savo „Užauginta be antibiotikų“ produktų asortimentą ir pasiūlė ne tik šviežios mėsos produktus, bet ir rudens sezono naujienas – marinatus, produktus, paruoštus kepti.

„Kekava“ yra gavusi oficialų Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos leidimą savo produktus žymėti etikete „Užauginta be antibiotikų“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)