Interviu cikle „Kava su vadovu“ kalbamės su muitinės paslaugas vežėjams teikiančios „Bunastos“ įkūrėju, akcininku Jurgiu Adomavičiumi.

Pokalbio metu verslininkas iš šono apibendrina, kaip sekasi Lietuvos logistikos įmonėms, bado į silpnąsias puses, nevengia pasidalinti pastebėjimais, kas laukia vežėjų sektoriaus ir kaip galėtū dėlioti slogistikos grandinės ateityje.

– Norėčiau pradėti nuo logistikos sektoriaus aktualijų. Didžiųjų vežėjų atstovai sako, kad šiemet matomas ryškus kritimas rinkoje. Kaip situaciją matote ir jaučiate jūs? Ir kokios prognozės logistikos sektoriui ilguoju ir trumpuoju periodu?

– Šiame sektoriuje esu daugiau nei 20 metų. Dažnai ekonomistams siūlau stebėti logistiką ir jos srautus, nes taip galima numatyti, kas iš tikrųjų vyksta ekonomikoje. Jei kalbėtume apie didžiųjų vežėjų atstovų kalbas apie kritimus, tai reikia nepamiršti, kad čia didžiųjų vežėjų balsas. Reikėtų atkreipti dėmesį, kad po pandemijos buvo didžiulis paklausos šuolis, logistikai buvo geras metas. Tai vežėjai situaciją pervertino. Galvodamos apie besitęsiantį augimą įmonės daug investavo: prisipirko transporto, pristatė daug sandėlių.

Tai darė ne tik lietuviai. Prisiminkime ir „Amazon“, kuri Didžiojoje Britanijoje prisistatė tiek sandėlių, kad dabar gal 30 proc. stovi tušti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją