Tai pirmasis mano bandymas kurti spektaklį su konkrečia socialine grupe, kurios atstovai patys vaidina scenoje. Anksčiau esu bandžiusi eiti iš dalies panašiu keliu – prieš keletą metų Vilniaus Jaunimo teatre parodžiau spektaklį „Sapnavau, sapnavau“, kurio dramaturginis pagrindas – pokalbiai su nuteistaisiais iki gyvos galvos ir su aukomis, netekusiomis artimųjų. Psichoterapiniu žvilgsniu tyrinėju visuomenės „akląją zoną“ – automobilių vairuotojai taip vadina vietą, kurios neparodo jokie veidrodėliai. Tam skiriu didžiąją savo kūrybos dalį. Vienas iš klausimų – kaip integruoti tas asmenybės ir visuomenės dalis, kurias (ne)sąmoningai stengiamės atstumti, pamiršti? „Šventė“ irgi nagrinėja vieną iš „aklųjų zonų“ – neįgalumą.

Spektaklio dalyviai nėra profesionalūs aktoriai. Pakvietėme žmones, kuriuos kamuoja psichikos ligos (tarkime, šizofrenija, šizoafektinis sutrikimas), protinė ar fizinė (judėjimo, regėjimo) negalia. Pusę metų prieš repeticijas rinkome ir sisteminome medžiagą, kad išsiaiškintume, kas atrodo svarbiausia patiems neįgaliesiems.