Reklama

Valgau ir plonėju: Melanie Griffith rekomenduojama žuvies dieta

 (1)
Žuvis nuo seno žinoma kaip vienas naudingiausių maisto produktų žmogaus organizmui. Tai maistas, kurį valgydami galime nesukti galvos, kad priaugsime svorio. Žuvies dietos laikėsi Melanie Griffith (per 3 savaites ji atsikratė 5 kilogramų) ir ją rekomenduoja visoms moterims, norinčioms sveikai sulieknėti.
© Shutterstock nuotr.

Žuvis – lengvai pasisavinamų baltymų šaltinis, mineralinėmis medžiagomis bei vitaminais lenkiantis net mėsą, todėl puikiai tinka tiems, kurie svajoja atsikratyti nereikalingų kilogramų. Beveik visos žuvys bei jūros gėrybės turi nuo 0,2 iki 35 proc. riebalų, jų sudėtyje yra itin vertingų organizmui polinesočiųjų riebalų rūgščių, vitaminų A, D, C, PP, E, B, lengvai virškinama ir pasisavinama organizmo. 

Žuvies dieta labai naudinga, nes numesti kilogramai daugiau negrįžta, išvalomas organizmas ir stabilizuojama medžiagų apykaita. Ar slapčia nesvajojote apie mitybos planą, kuris leis sočiai pavalgyti, bet tuo pačiu ir pasitarnaus dailiai figūrai?

Nuotr. Shutterstock

PASIRUOŠIMAS DIETAI:

Žuvies dieta, kaip ir bet kokia kita, reikalauja išankstinio pasiruošimo. Negalima staiga jos pradėti laikytis. Maždaug prieš 57 dienas reikia pradėti palaipsniui mažinti savo įprastas porcijas, kad prisitaikytumėte prie pasirinktos dietos principų. Tuomet laikytis apribojimų pagal nurodytąsias rekomendacijas bus daug paprasčiau.

TAISYKLĖS:

1. Iš valgiaraščio reikės visiškai išbraukti cukrų, miltinius ir konditerijos gaminius, alkoholinius gėrimus.

2. Norėdamos pasiekti trokštamą rezultatą, būtinai turėsite griežtai laikytis dietos, tai yra vartoti būtent tuos produktus ir būtent ta tvarka, kokie jie yra nurodyti.

3. Per visą dieną tarp maisto produktų vartojimo dar reikia išgerti 1,52 litrus vandens, pagardinto citrinos sultimis.

4. Žuvyje esančios omega-3 riebiosios rūgštys spartina medžiagų apykaitą, jei norite palaikyti dietos rezultatus, neišbraukite jos iš savo valgiaraščio. 

5. Jaudinatės, kad dieta pakenks jūsų psichologinei savijautai? Galite nusiraminti. Statistika rodo, kad šalyse, kuriose valgoma daugiau žuvies (Suomijoje, Viduržemio jūros regiono šalyse, Japonijoje), depresijos lygis yra kur kas mažesnis nei Europoje. 

6. Primename, kad prieš laikantis bet kokios dietos, būtina pasitarti su gydytoju, ypač tuo atveju, jei žmogus serga kokiais nors lėtiniais susirgimais.

ŽUVIES DIETA

Holivudo žvaigždė Melanie Griffith tvirtina, kad jai liesėti padeda žuvis ir kasdienis mankštos. Pilna lėkštė krevečių ir įvairios pakeptos ant žarijų jūros žuvys tapo jos kasdieniais patiekalais. Mėsos ji valgo labai nedaug. Štai kokius patiekalus siūlo garsioji aktorė ir legendinio Antonio Banderaso buvusi mylimoji.

PUSRYČIŲ VALGIARAŠTIS:

a) du gabalėliai juodos duonos, salotos su pomidorais ir agurkais, 50 g tuno savose sultyse;

b) 25 g nesaldintų dribsnių su pienu, vienas nedidelis bananas, 2 šaukštai medaus;

c) 50 g sardinių savo sultyse arba pakeptų orkaitėje su žolelėmis, salotos su pomidorais ir agurkais, stiklinė citrinos sulčių;

d) minkštai virtas kiaušinis, 50 g lašišos (pakeptos orkaitėje su Viduržiemio jūros prieskoniais), 2 pomidorai.

Nuotr. Shutterstock

PIETŲ VALGIARAŠTIS:

a) 150 g bet kokių jūros gėrybių (krevečių, krabų, moliuskų ir pan.), lengvai pakeptų su aliejumi ir prieskoninėmis žolelėmis, didelė porcija salotų iš žalių daržovių, pagadintų citrinos sultimis;

b) 100 g konservuoto tuno arba orkaitėje keptos lašišos, didelė porcija salotų iš žalių daržovių, pagadintų citrinos sultimis;

c) nedidelis keptas upėtakis arba 2 nedidelės plekšnės, keptos orkaitėje su žolelėmis, didelė porcija salotų iš žalių daržovių, pagadintų citrinos sultimis;

d) 34 žuvies kotletai (iš lašišos), didelė porcija salotų iš žalių daržovių, pagadintų citrinos sultimis, keli šaukštai ryžių;

Papildomai prie pietų į dienos racioną atkeliauja švieži vaisiai (pasirinkti) – obuolys, apelsinas, kriaušė, dvi slyvos arba nedidelis bananas.

Nuotr. Shutterstock

VAKARIENĖS VALGIARAŠTIS:

a) žuvies sriuba (daržovės, žuvies gabalėliai, prieskoniai, pomidorų pasta);

b) žuvies maltinukas, 30 g žaliųjų žirnelių, 50 g ryžių, nedidelė porcija salotų iš žalių daržovių;

c) 250 g ant grotelių keptos vištos be odos, šparaginės pupelės, 2 pomidorai, didelė porcija žalių salotų pagadintų citrinos sultimis, stiklinė natūralaus jogurto;

d) 75 g neriebios keptos mėsos su padažu arba apkepėlė iš 150 g baltos žuvies, svogūno galvutės, pomidorų ir prieskonių, 125 g su lupenomis virtų bulvių;

e) 150 g bet kokios žuvies (tinka ešerys, upėtakis, skumbrė), apvoliotos džiūvėsiuose ir apkeptos folijoje pridedant skiltelę citrinos, žolelių prieskonių, 2 pomidorai, didelė porcija žalių salotų pagadintų citrinos sultimis.

Dalyvaukite 1000receptų ir Santa Maria žaidime, sužinokite, kokie žuvies prieskoniai gaminant žuvies patiekalus jums tinka labiausiai ir laimėkite prieskonių rinkinius.

Nuotr. Shutterstock

Užsakymo nr.: PT_66393732

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Nepatikėsite: 11 beprotiškų dalykų, kuriuos žmonės daro vairuodami (2)

Pasirodo, kai kurie žmonės atlieka automobilyje ir šiuos įvardytus dalykus. Nekartokite jų klaidų, nes tai tiesus kelias į avarines situacijas.

Bijote vairuoti? Moterys, sužinokite, kaip labiau pasitikėti savimi prie vairo

Dabar keliuose galima išvysti daugiau dailiosios lyties vairuotojų nei bet kada anksčiau. Per pastaruosius 20 metų vairuojančių moterų skaičius išaugo dvigubai, tačiau jeigu daugelis vyrų prie vairo trykšta perdėtu pasitikėjimu savimi, tai moterims dažniausiai jo trūksta.

6 mažai žinomi vairavimo patarimai, kurie gali išgelbėti jūsų gyvybę (15)

Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės dažniausiai gyvybės netenka vairuodami ar patekę į kito vairuotojo sukeltą eismo įvykį. Nepaisant fakto, kad šiais laikais automobiliai yra saugesni nei bet kada, juos vis tiek vairuoja žmonės, kurie, būkim sąžiningi, kartais neturi net minimalių techninių ir teorinių žinių, kurios būtinos norint valdyti transporto priemonę

5 naudingi patarimai vairuojančioms moterims (58)

Kiekviena dailiosios lyties atstovė nors kartą gyvenime yra girdėjusi skundžiantis „moterimis prie vairo“. Nei vienai nepatinka tai girdėti, tačiau kalbant tarp mūsų, mergaičių, tuose juokeliuose esama nemažai tiesos, ar jums taip neatrodo?

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį (6)

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (16)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (10)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.