Užkirsk kelią pagurkliui: lengva ir veiksminga mankšta

 (9)
Dažnai rūpindamosis apelsino žievele ant užpakaliuko pamištame kitas vietas, išduodančias biologinį amžių ir sočias vakarienes - pagurklį.
© Shutterstock

Manasis dar labiau išryškėjo dėl nuolatinio sėdėjimo prie kompiuterio. Darbe monitorių pasikėliau aukštyn, kad nereiktų nunarinti galvos, tačiau namie, kai su nešiojamu kompiuteriu sėdžiu lovoje, nori nenori smakras spaudžiasi prie kaklo. Todėl, vos radusi progą, padarau šiuos pratimus dailesnėms veido formoms:

1. Atsigulkite ant nugaros. Įsitikinkite, kad jūsų kojos ir rankos sudėtos tiesiai. Žiūrėkite į lubas. Lėtai kelkite galvą smakrą glausdamos prie krūtinės. Suskaičiuokite iki penkių ir atsipalaiduokite.

2. Padarykite 5 sekundžių pertrauką ir pakartokite. Pratimą atlikite 20-25 kartus kasdien.

3. Atsisėskite visiškai ištiesdamos stuburą. Atloškite galvą taip, kad žiūrėtumėte į lubas. Ranka lengvai įtempkite kaklo odą. Suspaudusios lūpas atkiškite smakrą. Sustinkite 5 sekundėms, atsipalaiduokite. Kartokite 20-25 kartus kasdien.

4. Atsigulkite ant nugaros. Kojas laikykite tiesiai, o rankas - ant šlaunų. Kelkite apatinę galvos dalį taip, kad smakras aukščiausiame taške. Sustinkite kelioms sekundėms ir lėtai atsipalaiduokite. Kartokite 25 kartus.

5. Atsisėskite priešais veidrodį. Plačiai atverkite burną. Lėtai lenkite galvą atgal ir apatine lūpa visiškai uždenkite viršutinę. Suskaičiuokite iki penkių ir atleiskite. Kartokite 10 kartų.

6. Atsisėskite tiesiai. Atverskite galvą taip, kad žiūrėtumėte į lubas. Kiek įmanoma plačiau prasižiokite, paskui užsičiaupkite. Stenkitės įtempti apatinius smakro raumenis. Kartokite be sustojimo 10-15 kartų, po to atsipalaiduokite.

7. Atsisėskite tiesiai. Atlenkite galvą taip, kad žiūrėtumėte į lubas. Pradėkite perdėtai kramtyti. Kramtykite 10-15 sekundžių, po to atsipalaiduokite.

8. Uždėkite delnus ant kaktos. Dabar bandykite stumti galvą tuo pačiu metu ją stabdydamos rankomis. Pajusite, kaip įsitempia kaklo ir smakro raumenys. Kartokite 10 kartų kasdien.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (8)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (9)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.