Reklama

Šalin kriaušes ir obuolius. Jūsų dėmesiui – keturi nauji figūros tipai

 (8)
Obuolys, kriaušė, bananas – figūros tipai, kurie kartais pasitarnauja renkantis džinsų modelį ar suknelės ilgį. Bet ne daugiau.
© Fotolia nuotr.

Pasaulyje garsus chiropraktikas Erikas Bergas siūlo pagaliau nustoti vadintis vaisių vardais ir pristato klinikiniais duomenimis paremtą, inovatyvią figūros tipų klasifikaciją. Atėjo laikas su šiais didžiulio populiarumo užsienyje sulaukusiais tipais susipažinti ir mums.

Figūros tipą lemia vidaus organų veikla

25 metų patirtį figūros tobulinimo ir dietų srityje sukaupęs alternatyvios medicinos guru Erikas Bergas bandymus tobulinti figūrą neatsižvelgus į organizmo vidaus procesus prilygina galimybei loterijoje išlošti milijoną. Todėl nusprendusioms gražinti savo figūrą jis pataria pirmiausia įvertinti, koks vidaus organas „dominuoja" figūros iškilumų ir apvalumų formavimosi procesuose. Jūsų teismui pristatome keturis Bergo suformuluotus figūros tipus:

Antinksčių tipas. Jei nepavyksta svorio problemų įveikti įprasta dieta ar padidintu fiziniu krūviu, tikėtina, kad priklausote būtent antinksčių figūros tipui. Pagrindinė netobulos figūros priežastis šio tipo atstovėms yra ne kas kita, o stresas. Mat bet koks stresas skatina antinksčius išskirti vis didesnį kiekį kortizolio, kitaip dar vadinamo svorio hormonu. Milžiniški kortizolio kiekiai organizme lieka nesunaudoti ir virsta matomiausiose figūros vietose „nusėdančiais" riebaliukais.

Chiropraktikos specialistas ragina šio tipo atstoves nepamiršti, jog drastiškos dietos ar didelis fizinis krūvis - taip pat stresas organizmui. Tačiau tai tikrai nereiškia, kad reikėtų atsisakyti fizinio aktyvumo ar subalansuotos mitybos. Pasirinkus fizinio aktyvumo programas, į kurias įtraukti organizmo atstatymo ir atsipalaidavimo užsiėmimai, teigiami figūros pokyčiai garantuoti. Prie tokių atsipalaidavimo metodų priskirtini ir Lietuvoje populiarėjantys seansai itališkoje ozono dušo kapsulėje.

Skydliaukės tipas. Šio tipo atstovės pasižymi itin moteriškomis formomis, nes jų organizmą valdo moteriškas hormonas - estrogenas. Esant skydliaukės veiklos sutrikimams, sutrinka ir organizmo išskiriami estrogeno kiekiai. Medicininiai tyrimai atskleidė, kad moterys dažniausiai susiduria su padidėjusiu estrogeno kiekiu, dėl kurio liemens ar klubų srityje itin lengvai „nusėda" figūrai grakštumo ir lengvumo nesuteikiantys kilogramai.

Būtina atsižvelgti ir į tai, kad skydliaukės tipo atstovės dažnai skundžiasi nuolatiniu plaukų slinkimu, skilinėjančiais nagais, odos problemomis. Dėl šios priežasties figūros tobulinimas alinančiomis dietomis ir nepilnaverte mityba kelia riziką bendrai organizmo būklei ir odos, plaukų bei nagų grožiui. Todėl tokioms moterims patariama kreipti išskirtinį dėmesį į subalansuotą, ląsteliena gausią mitybą. Idėjų, kaip kūrybingai praturtinti savo valgiaraštį, galite rasti čia.

Kiaušidžių tipas. Šio tipo atstovės neretai skundžiasi varginančiais PMS simptomais - pilvo ir galvos skausmais, pilvo pūtimu, prasta savijauta, pablogėjusia nuotaika. Šių nemalonių pojūčių kaltininkas - padidintas kiaušidžių aktyvumas. O didžiausias šio figūros tipo savininkių siaubas - į neproporcingą „pilnėjimą" linkusi apatinė kūno dalis.

Todėl kiaušidžių tipo moterims būtina ne tik subalansuota mityba, bet ir fizinė veikla, nukreipta į probleminių kūno vietų - šlaunų ir užpakaliuko - priežiūrą (Daugiau apie tokio pobūdžio „lokalizuotosios" figūros priežiūros metodą - čia). Beje, medicinos specialistai pabrėžia, kad fiziniai pratimai, skirti apatinės kūno dalies formavimui, kartu treniruoja ir dubens dugno raumenis. O išlavinti dubens raumenys palengvina mėnesinių simptomus.

Kepenų tipas. Tai bene lengviausiai atpažįstamas figūros tipas. Jam įprastai būdingas gana normalus ar net lieknas kūno sudėjimas, kurį „gadina" tik ryškiai išsikišęs pilvukas. Svarbu pastebėti, jog šio figūros tipo savininkių pilvukus užpildo ne tik nereikalingi riebaliukai, bet ir organizme besikaupiantys skysčiai.

Kepenų tipo atstovėms labai svarbu jau pradinėje figūros tobulinimo stadijoje padėti kepenims normaliai funkcionuoti, nes būtent kepenys yra atsakingos už medžiagų, o kartu ir riebalų apykaitą. Patariama maitintis maisto produktais, kurie pernelyg neapkrauna kepenų, vartoti daug rupaus maisto produktų ir vengti didelių kofeino ir cukraus kiekių.

Ekspertinės konsultacijos

Tačiau žymusis chiropraktikas, kurio figūros tipų klasifikaciją Jums pristatėme, taip pat pabrėžia, jog figūros teorijomis vadovautis savarankiškai nevertėtų. Figūros tobulinimo eksperto žodžius įrodo Britanijoje atliktas tyrimas, kurio metu nustatyta, kad net devynios iš dešimties moterų savo figūros tipą identifikuoja klaidingai. O kur dar teisingos klasifikacijos pasirinkimas...

Todėl, norint pasiekti maksimalių ilgalaikių ir sveikatai visiškai nepavojingų rezultatų, patartina kreiptis į profesionalus, kurie individualiai įvertina figūros tipą, nereikalingų riebalų kiekį ir taisytinas kūno vietas. Ekspertinei kūno analizei, paremtai moderniosios antropometrijos principais, Vilniuje galite užsiregistruoti čia.

Užsakymo nr.: PT_64575852

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Bijote vairuoti? Moterys, sužinokite, kaip labiau pasitikėti savimi prie vairo

Dabar keliuose galima išvysti daugiau dailiosios lyties vairuotojų nei bet kada anksčiau. Per pastaruosius 20 metų vairuojančių moterų skaičius išaugo dvigubai, tačiau jeigu daugelis vyrų prie vairo trykšta perdėtu pasitikėjimu savimi, tai moterims dažniausiai jo trūksta.

6 mažai žinomi vairavimo patarimai, kurie gali išgelbėti jūsų gyvybę (15)

Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės dažniausiai gyvybės netenka vairuodami ar patekę į kito vairuotojo sukeltą eismo įvykį. Nepaisant fakto, kad šiais laikais automobiliai yra saugesni nei bet kada, juos vis tiek vairuoja žmonės, kurie, būkim sąžiningi, kartais neturi net minimalių techninių ir teorinių žinių, kurios būtinos norint valdyti transporto priemonę

5 naudingi patarimai vairuojančioms moterims (57)

Kiekviena dailiosios lyties atstovė nors kartą gyvenime yra girdėjusi skundžiantis „moterimis prie vairo“. Nei vienai nepatinka tai girdėti, tačiau kalbant tarp mūsų, mergaičių, tuose juokeliuose esama nemažai tiesos, ar jums taip neatrodo?

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį (6)

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (16)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (10)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.