Pippos Middleton lieknos figūros paslaptis: mityba ir pratimai

Kembridžo kunigaikštienės sesuo Pippa Middleton teigia, kad pavydėtiną figūrą išlaikyti jai pavyksta labai paprastai, laikantis paprastų taisyklių – saikingos porcijos, kuo mažiau perdirbtų angliavandenių, kartais galima save palepinti ne itin sveikais produktais.
Kokia idealios Pippos Middleton figūros paslaptis?
© Vida Press

Skaitykite 5braskes.lt naujienas ir savo išmaniajame telefone. Parsisiųsti programėles: „iPhone“; „Android“. Sekite mūsų naujienas ir Facebooke!

Skaitykite 5braskes.lt naujienas ir savo išmaniajame telefone. Parsisiųsti programėles: „iPhone“; „Android“. Sekite mūsų naujienas ir Facebooke!


31 m. Pippa Middleton žinoma ne tik dėl to, kad yra Kate Middleton sesuo, bet ir dėl savo grakščios figūros.

Pirmajame leidinio „Waitrose Weekend“ skilties„Mind & Body“ straipsnyje ji papasakojo, kaip maitinasi ir sportuoja, kad išlaikytų puikias formas, o ypač – dailų užpakaliuką. Ji prisipažino, kad netiki ypatingomis dietomis, nedraudžia sau pasimėgauti mėgstamais valgiais. Tačiau ji valgo saikingai, reguliariai sportuoja, kartais leidžia sau pasmaližiauti, išgeria alkoholio ir pasimėgauja sūriais užkandžiais.

„Nuo vaikystės man buvo skiepijama, kad sveikata priklauso nuo saiko, tad manau, kad sveikai gyvenu, nes reguliariai sportuoju, valgau saikingai, kartais sau leidžiu atsipalaiduoti – valgau šokoladą, traškučius, retkarčiais išgeriu vyno.“

Nuotr. AOP

„Niekada nesilaikiau Dukano ar Atkinso dietos, niekad fanatiškai nesportavau septynias dienas per savaitę, bet visada stengiausi sveikai maitintis – valgyti kuo mažiau perdirbtų angliavandenių, tokių kaip balta duona ir makaronai, ir niekad nepersivalgydavau.“

Pippa, kuri šią vasarą Amerikoje dviračiu įveikė 4828 km, ir reguliariai dalyvauja triatlono ir duatlono varžybose, papasakojo, kaip kasdien treniruojasi.

Ji sportuoja nuo trijų iki penkių kartų per savaitę: pusvalandį bėgioja, valandą vaikšto ar žaidžia tenisą. „Kai judu, mano nuotaika būna geresnė, turiu daugiau energijos, pagerėja virškinimas, geriau išsimiegu.“

Pippa taip pat mėgsta pilatesą, važinėja dviračiu, slidinėja, plaukioja baseine ir net plaukioja irklente.

Nuotr. AOP

PIPPOS MIDDLETON TRENIRUOTĖ

Po apšilimo darykite išvardytus pratimus nurodyta eilės tvarka, po kiekvieno judesio pailsėkite 30 sekundžių, o po kiekvieno pratimų ciklo pailsėkite dvi minutes. Kiekvieną ciklą pakartokite 3–4 kartus.

Kopėčios

Tai bėgimas vietoje, kuo aukščiau keliant kelius, į viršų iškeliant priešingą ranką. Trukmė – dvi minutės.

Plié pritūpimai

Šis pratimas stiprina apatinės kūno dalies raumenis ir šlaunis. Atsistokite taip, kad kojos būtų toliau nei pečių plotyje, pėdos pasuktos į šonus, nugara tiesi. Pritūpkite, kiek įmanoma daugiau lenkdamos kelius, pabūkite tokioje padėtyje, ir grįžkite į pradinę padėtį. Pakartokite 8–12 kartų.

Atsispaudimai nuo sienos

Atsiremkite į sieną ištiestomis rankomis, riešai turi būti pečių plotyje. Lenkite rankas per alkūnes, kol veidas bus prie pat sienos, tada grįžkite į pradinę padėtį. Pakartokite 8–12 kartų.

Klasikiniai atsispaudimai

Išsitieskite ant grindų, rankomis įsirėmusios į jas. Lenkite alkūnes, kūnas turi būti tiesus. Įtempkite raumenis, ir išbūkite tokioje padėtyje 45–60 sekundžių.

Nuotr. AOP

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Bijote vairuoti? Moterys, sužinokite, kaip labiau pasitikėti savimi prie vairo

Dabar keliuose galima išvysti daugiau dailiosios lyties vairuotojų nei bet kada anksčiau. Per pastaruosius 20 metų vairuojančių moterų skaičius išaugo dvigubai, tačiau jeigu daugelis vyrų prie vairo trykšta perdėtu pasitikėjimu savimi, tai moterims dažniausiai jo trūksta.

6 mažai žinomi vairavimo patarimai, kurie gali išgelbėti jūsų gyvybę (15)

Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės dažniausiai gyvybės netenka vairuodami ar patekę į kito vairuotojo sukeltą eismo įvykį. Nepaisant fakto, kad šiais laikais automobiliai yra saugesni nei bet kada, juos vis tiek vairuoja žmonės, kurie, būkim sąžiningi, kartais neturi net minimalių techninių ir teorinių žinių, kurios būtinos norint valdyti transporto priemonę

5 naudingi patarimai vairuojančioms moterims (57)

Kiekviena dailiosios lyties atstovė nors kartą gyvenime yra girdėjusi skundžiantis „moterimis prie vairo“. Nei vienai nepatinka tai girdėti, tačiau kalbant tarp mūsų, mergaičių, tuose juokeliuose esama nemažai tiesos, ar jums taip neatrodo?

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį (6)

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (16)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (10)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.