Pėdų grybelis: gydymas ir prevencija

 (20)
Turiu tokią bėda: tarpupirščiuose gyvena grybelis, aš jį ir taip marinu ir kitaip... Atrodo jau jau išgydžiau, bet žiūrėk savaitę kitą netepu niekuo – ir vėl tas pats.
© Shutterstock nuotr.

Pradėjau domėtis ar yra koks tepalas, metodas, kuris tikrai padeda, nes jau nebeturiu kantrybės...

Kaip išvengti grybelio?

Visų pirma, kruopščiai nusiplovus kojas, jas reikia gerai iššluostyti. Po apsilankymų baseinuose, pirtyse, prieš ir po apipurkškite kojas dezinfekuojančiu skysčiu. Ir žinoma, neavėkite svetimos avalynės.

Nepamirškite stiprinti imuniteto, nes grybelis labai „myli“ diabetikus ir silpną imunitetą.

Lietuvoje įprasta, kad atėjus į svečius jums yra pasiūlomos šlepetės. Tačiau tai yra tiesiausias kelias į nagų grybelį, nes nežinote kas jas devėjo prieš jus.

Stenkitės mažinti kojų prakaitavimą: iš gausybės aerozolių, pudrų, tepaliukų tikrai išsirinksite sau tinkamą.

Nepirkite ir nedėvėkite sintetinių kojinių: jos skatina prakaitavimą. Dėvėkite medvilnines kojines.

Uždara ir ankšta, ypač sintetinė, avalynė taip pat netikęs pasirinkimas.

Kaip gydytis?

Išbandžiau ne vieną būdą, todėl atrinkau veiksmingiausius ir rekomenduoju jums. Tačiau atminkite – jeigu liga pažeidžia ir nagus, tai sisteminis gydymas yra būtinas, nes tepalais ir tirpalais neišgydysite. Jei problema tik paduose ir tarpupirščiuose, tai sėkmingai galima gydytis patiems.

Tepkite pėdas, tarpupirščius arbatmedžio aliejumi. Tai ne vaistas, o priemonė, kuri turi daug gerųjų savybių, dezinfekuoja pėdas.

Jei grybelis vis atsinaujina, nepamirškite, kad reikėtų formalinu dezinfekuoti visą avalynę, o kojines virinti arba išmesti.

Tamsaus alus ir acto mišinys daug kur yra naudojamas kaip puikus vaistas gydyti nagų grybelį. Tai yra veiksminga priemonė nes tamsus alus suminkština nagą, o actas sukuria rūgščią terpę. Gerosios bakterijos dauginasi rūgščioje terpėje, o grybelis tuo pačiu metu nyksta.

Užlašinkite kelis lašiukus obuolių arba baltojo vyno acto ant infekuotos nago vietos tris kartus per dieną (patartina išsimaudžius duše). Kartokite tai kiekvieną dieną bent šešis mėnesius. Kartą per savaitę pamirkykite nagus apie 20 minučių acto dubenėlyje.

Kiekvieną vakarą kojas mirkykite labai stipriame druskos tirpale maždaug po 15-ka minučių.

Tačiau noriu atkreipti dėmesį, kad panašius simptomus turi ir kitos ligos (alerginės, žvynelinė ir kt.), kurių eiga tepant medikamentais nuo grybelio dar pasunkėja. Todėl visgi rekomenduoju būti atsargioms ir, pastebėjus odos pakitimų, kreiptis į dermatologą, kuris tiksliai nustatys ligą.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Nepatikėsite: 11 beprotiškų dalykų, kuriuos žmonės daro vairuodami (2)

Pasirodo, kai kurie žmonės atlieka automobilyje ir šiuos įvardytus dalykus. Nekartokite jų klaidų, nes tai tiesus kelias į avarines situacijas.

Bijote vairuoti? Moterys, sužinokite, kaip labiau pasitikėti savimi prie vairo

Dabar keliuose galima išvysti daugiau dailiosios lyties vairuotojų nei bet kada anksčiau. Per pastaruosius 20 metų vairuojančių moterų skaičius išaugo dvigubai, tačiau jeigu daugelis vyrų prie vairo trykšta perdėtu pasitikėjimu savimi, tai moterims dažniausiai jo trūksta.

6 mažai žinomi vairavimo patarimai, kurie gali išgelbėti jūsų gyvybę (15)

Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės dažniausiai gyvybės netenka vairuodami ar patekę į kito vairuotojo sukeltą eismo įvykį. Nepaisant fakto, kad šiais laikais automobiliai yra saugesni nei bet kada, juos vis tiek vairuoja žmonės, kurie, būkim sąžiningi, kartais neturi net minimalių techninių ir teorinių žinių, kurios būtinos norint valdyti transporto priemonę

5 naudingi patarimai vairuojančioms moterims (58)

Kiekviena dailiosios lyties atstovė nors kartą gyvenime yra girdėjusi skundžiantis „moterimis prie vairo“. Nei vienai nepatinka tai girdėti, tačiau kalbant tarp mūsų, mergaičių, tuose juokeliuose esama nemažai tiesos, ar jums taip neatrodo?

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį (6)

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (16)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (10)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.