Pagirios: 10 sveikatos taisymo būdų

 (3)
Beveik visi pažįstame tą nemalonų galvos sopulį kitądien po gero vakarėlio ar naujų metų sutikimo nakties. Kai greitai išsklaidyti pagirių simptomus?
© fotolia.com

Žinoma, yra keli kovos su pašlijusia dėl alkoholio sveikata variantai: kentėti, sumažinti organizmo jautrumą ir užkirsti kelią tai būsenai.

Pagirios sukelia pulsuojantį galvos skausmą, pykinimą, sausumą burnoje ir baisų troškulį, gali užklupti karščio bangos. Pagirių sindromas - tai reiškinys, kurį sukelia organizmo apnuodijimas alkoholiu.

Aš tai be jokios atjautos: nejutai saiko, nemokėjai linksmintis - tai kentėk. Bet kur čia kentėsi. Kartą mačiau kaip draugė tirtėjo balta kaip vaiduoklis, susirietusi į kamuoliuką, užsitraukusi antklodę iki ausų, negalėjo net žodžio ištarti, tik akimis prašė prie jos nelįsti ir nekalbinti. O mes dar tyčiojomės: kaišiojom panosėj butelį, kurio vien vaizdas jai kėlė traukulius... paskui gailestingųjų seselių būrelis išvarėm į parduotuvę kefyro jai pirkti.

Metodų sveikatai taisyti pilna įvairiausių - nuo vaistų iki liaudies priemonių. Pateiksime populiariausias ir veiksmingiausias, tai yra greičiausiai išvedančias iš pagirių būklės.

1 būdas: liaudis sako - nuo ko susirgai, tuo ir gydykis. Kelios kartos senolių patikrinusios šį metodą - bokalas alaus ryte, jei kankina pagirios. Tik, žinoma, žiūrėkite, kad neatsargus pagiriojimasis nepereitų į užgėrimą.
Daugumai padeda kontrastinis dušas ir puodelis stiprios kavos.

2 būdas: saunos malonumai. Sakoma, jog po gero vakarėlio pirtelė yra puiki atsigavimo ir jėgų atstatymo priemonė. Tačiau, jeigu turite problemų su širdimi, tai pirtį geriau atidėti.

3 būdas: raugintų produktų sultys. Pagirių sunkumą padės įveikti raugintų agurkų, kopūstų ar pomidorų sunka, taip pat gera pagalba - raugintų kopūstų sriubytė.


Shutterstock nuotr.

4 būdas: karštas sultinys. Jis nuostabiai atpalaiduoja, užkuria skrandį ir naikina pagirių simptomus. Gerkite daugiau vandens! Tai būtina, nes alkoholis sausina organizmą, suryja vandens atsargas.

5 būdas: pieno produktai. Išgerkite kefyro arba pieno, tačiau ne daugiau kaip 1,5 litro per dieną. Pieno produktai suteikia organizmui energijos, o būtent jos, esant pagirioms, ir trūksta.

6 būdas: citrina su medumi. Galite maišyti, galite valgyti šiuos produktus atskirai, galite jais pagardinti arbatą. Citrina tonizuoja, aprūpina organizmą vitaminais ir padeda jam atgauti jėgas po stiprių pagirių.

7 būdas: ant tuščio skrandžio išgerkite 3 stiklines vandens su šiek tiek laisvinamųjų. Kad pagirios būtų ne tokios skausmingos, paprasčiausia išvalyti skrandį.
Neverta bandyti daugiau kaip trijų priemonių vienu metu, kad pašalintumėte pagirių simptomus. Jei nė vienas iš išvardintų būdų nepadėjo, kreipkitės į gydytoja - greičiausiai esate stipriai apsinuodijęs alkoholiu.

8 būdas: ryte pasistenkite kuo ilgiau miegoti, nes ryte organizmas kovoja su alkoholiu, o pabudę išgerkite ne mažiau kaip 3 puodelius šaltos žaliosios arbatos arba prarykite žalią kiaušinį (jei esate tikri dėl jų kokybės). Šis panaikina pykinimą, nemalonius pojūčius.

9 būdas: išgerkite šviežiai išspaustų apelsinų sulčių. Būtent apelsine esantys vitaminai pagreitina alkoholio pašalinimą iš organizmo.


Shutterstock nuotr.

10 būdas: paimkite plačią taurę, ištepkite vidų aliejumi. Dėkite 2 šaukštelius aštraus pomidorų padažo, 1 žalio kiaušinio trynį, 1 šaukštelį citrinos sulčių, įberkite druskos, čili ir juodųjų maltų pipirų, įpilkite 1-2 šaukštus degtinės. Visą šitą masę išmaišykite ir išgerkite vienu mauku. Tada atsigulkite ir ant kaktos užsidėję šaltu vandeniu suvilgytą rankšluostį, pagulėkite ramiai 15 minučių.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Nepatikėsite: 11 beprotiškų dalykų, kuriuos žmonės daro vairuodami (2)

Pasirodo, kai kurie žmonės atlieka automobilyje ir šiuos įvardytus dalykus. Nekartokite jų klaidų, nes tai tiesus kelias į avarines situacijas.

Bijote vairuoti? Moterys, sužinokite, kaip labiau pasitikėti savimi prie vairo

Dabar keliuose galima išvysti daugiau dailiosios lyties vairuotojų nei bet kada anksčiau. Per pastaruosius 20 metų vairuojančių moterų skaičius išaugo dvigubai, tačiau jeigu daugelis vyrų prie vairo trykšta perdėtu pasitikėjimu savimi, tai moterims dažniausiai jo trūksta.

6 mažai žinomi vairavimo patarimai, kurie gali išgelbėti jūsų gyvybę (15)

Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės dažniausiai gyvybės netenka vairuodami ar patekę į kito vairuotojo sukeltą eismo įvykį. Nepaisant fakto, kad šiais laikais automobiliai yra saugesni nei bet kada, juos vis tiek vairuoja žmonės, kurie, būkim sąžiningi, kartais neturi net minimalių techninių ir teorinių žinių, kurios būtinos norint valdyti transporto priemonę

5 naudingi patarimai vairuojančioms moterims (58)

Kiekviena dailiosios lyties atstovė nors kartą gyvenime yra girdėjusi skundžiantis „moterimis prie vairo“. Nei vienai nepatinka tai girdėti, tačiau kalbant tarp mūsų, mergaičių, tuose juokeliuose esama nemažai tiesos, ar jums taip neatrodo?

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį (6)

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (16)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (10)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.