Mesk svorį darbe! Medikės patarimai per 3 savaites - 10 kilogramų

 (36)
Už mėnesio su mylimuoju lekiame į šiltus kraštus. Skamba fantastiškai, tačiau yra maža bėdelė... Po žiemos susikaupusios lašinukų rinkės ant pilvo primena riebų vikšriuką, rankos dreba it želė, o apie užpakaliuko putlumą nenoriu net kalbėti.
© Shutterstock nuotr.

Sakot paprasta – reikia laikytis griežtos dietos? Deja, gyvenimo tempas šio malonumo neleidžia, kasdien einu į susitikimus, kuriuose negaliu atrodyti lyg išprotėjusi anoreksikė. Kitos paragins: marš į sporto klubą! Ir tai kliūtis – dirbu 14 valandų (nenoriu prieš atostogas palikti kalno nepadarytų darbų).
Jau internete buvau pradėjusi dairytis viską maskuojančio maudymuko ir nuogo lopinėlio nepaliksiančios tunikos, tačiau feisbuke pamačiau buvusios bendrakursės užrašą: „per 3 savaitės minus 10 kilogramų – be dietų ir sporto“. Širdis net smarkiau pradėjo tabaluotis? KAIP?
Jos patarimais vadovaujuosi jau savaitę. Rezultatas: esu laimingesnė ir gražesnė, nes numečiau net 3,5 kilogramo, ir parduotuvėse dairausi naujo – seksualaus ir vienu dydžiu mažesnio – bikinio!
Štai keletas efektyvių kasdienos įpročių, kurie padės numesti svorio tiesiog darbe, smarkiai nepakeičiant savo gyvenimo ritmo.

1. Aštrus kokteilis ryte

Aitrieji prieskoniai gali padėti numesti svorio, suaktyvinti medžiagų apykaitą ir netgi suteikti energijos. Pradėk ryta nuo egzotiško ir kalorijas žudančio kokteiliuko.

Siūlome du RECEPTUS: pikantišką (į vieną puodelį kefyro įberk žiupsnelį aitriųjų paprikų, 0,5 š. malto arba šviežio imbiero, pusę š. cinamono, viską gerai sumaišyk) ir desertinį (sumaišyk obuolį, burokėlį, gabalėlį šviežios imbiero šaknies, šaukštą medaus, viską užpilki stikline vandens ir sutrink smulkintuvu). Skanaus!

2. Sunkiasvorė rankinė

Visus reikalingus daiktus susikrauk į dvi rankines, kad pasidalintų svorio apkrova abiems rankoms. Prisidėk kuo daugiau daiktų, kad rankos pajustų, jog baigėsi tinginystė.

3. Kelionė viešuoju transportu

Aišku, tai mažiau patogus būdas keliauti, tačiau paskaičiuok, kiek kalorijų sudeginsi eidama nuo namų iki viešojo transporto stotelės, o po to iki darbo. Tai būdas nuo pat ryto pradėti deginti kalorijas!

4. Kiekvieną rytą – naujas butelis vandens

Prieš darbą užsuk į parduotuvę nusipirkti 2 litrų vandens butelį. Vanduo užkemša skrandį ir padeda neprisivalgyti, iš organizmo pašalina nuodingas medžiagas.
STATISTIKA: Pagal naujausius Vokietijos tyrimus, žmogus, išgeriantis po 1,5 litro vandens per dieną, per metus sudegina papildomų 17,400 kcal – tai yra apie 2 kg riebalų. Ir tai be jokių pastangų!

5. Lipk laiptais

Dirbi 10 ar 15 aukšte? Tau nerealiai pasiekė! Pagalvok – laiptai, kuriuos teks įveikti, tarsi iššūkis, kuris tavęs laukia pakeliui iki tobulos figūros. Tai nieko nekainuojanti mankšta.

6. Tave stebinti nuotrauka

Ant darbo stalo pasidėk nuotrauką, kurioje tu liekniausia, ir tą, kurioje net baisu į save žiūrėti. Skamba žiauriai – bet neįtikėtinai efektyvu. Tai atbaidys nuo kolegės taip meiliai siūlomų keksiukų.

7. Daugiau jokio streso

Darbe venk konfliktų, apkalbų, mažink niekam nereikalingas neigiamas emocijas. Kažkas pykstasi – atsistok ir išeik pasivaikščioti į lauką. Juk žmogaus, patiriančio stresą, organizme išsiskiria streso hormonas, kuris stabdo metabolizmą, o metabolizmas savo ruoštų – riebalų deginimą.

8. Ate, bandelės ir tortai

Pietums sukirsdavai didžiulę lėkštę sriubos, didkepsnį, kalną bulvių ir viską vainikuodavai saldžios kavos puodeliu? Laikas keisti mitybos įpročius. Kiekvieną kartą, kai neįsisprausi į neseniai pirktą drabužį, prisimink šią kasdienę kalorijų puotą. Jei kavinėse tave vilioja kvapai ir vaizdai nuo gretimo staliuko, atsinešk maistą iš namų. Idealu – košės, šviežių daržovių salotos, garuose virta vištiena ar žuvis.

9. Pasivaikščiojimai su kolegomis

Pietauk ramiai ir neskubėdama (geriausia iš mėlynų indų, nes sakoma, kad ši spalva mažina apetitą), bet pasilik pusvalandį laiko pasivaikščiojimui. Pasikviesk ir kolegę, juk dviese mesti svorį ir lengviau, ir smagiau, o maža konkurencija skatina nenuleisti rankų.

10. Nukreipk dėmesį

Kai tik pradėsi svajoti apie nesveikus užkandžius ir nejučia įsijungsi receptų portalus, stipriai sugniaužk kumštį. Taip numalšinsi kilusią impulsą (mokslininkai įrodė, kad 30 sek. raumenų įtempimas padeda numalšinti tokius troškimus).

11. Tegul visi žino

Apie savo tikslą sulieknėti papasakok kolegoms, bet ne tik tiems, su kuriais puikiai sutari (nesėkmės atveju jie tave palaikys), bet ir tiems, su kuriais tenka apsižodžiuoti ar konkuruoti. Taip jausiesi įsipareigojusi laikytis duoto pažado.

MEDIKĖS KOMENTARAS

Sužinojusi šiuos paprastus patarimus, pirmiausia kreipiausi patarimo pas savo draugę, medicinos mokslų absolventę. Ji ne tik viską paaiškino iš medicininės pusės, bet ir pateikė dažniausiai daromų mitybos klaidų penketuką.

Greta Bakavičiūtė, medicinos mokslų absolventė:

Pirmoji klaida – didžioji dalis moterų terminą „dieta“ suvokia neteisingai. Tai jokiu būdu nėra badavimas, tiesiog turime subalansuoti savo mitybos įpročius. Mūsų organizmas yra nepaprastai protingas: net ir kelios dienos badavimo jam kelia stresą, todėl kito valgymo metu jis stengiasi „atsigriebti“, o tai gali „padovanoti“ dar kelis papildomus kilogramus.

Antra klaida – kai kurios moterys mažai vartoja maisto produktų, kurių iš tiesų reikia mūsų organizmui, nes nori vakare leisti sau pasimėgauti šokoladu ar pyragėliu. Taip jokiu būdu negalima! Saldumynai savyje turi didelį angliavandenių kiekį, todėl suvalgius net ir mažą šokolado gabalėlį gauname milžinišką energijos kiekį – tai reiškia, kad suvartojame labai daug kalorijų.

Trečia klaida – nesivadovauja mitybos piramide. Didžiąją dalį suvartojamų maisto produktų turėtų sudaryti grūdinės kilmės produktai, ryžiai bei makaronai. Antroje vietoje yra daržovės ir vaisiai. Šiek tiek mažiau valgykite mėsos, kiaušinių ir pieno produktų. Pačioje piramidės viršūnėje – produktai, kurių reikia vartoti kuo rečiau – saldumynai ir riebalai. Niekada nepriaugsite svorio, jei maitinsitės piramidės apačioje esančiais produktais.

Ketvirta klaida – nekontroliuoja suvalgomų kalorijų kiekio. Juk tai nesunkiai galite padaryti, naudodamos internetines kalorijų skaičiuokles. Normaliai moteris per dieną turėtų gauti iki 2000 kcal, o fiziškai aktyvi – šiek tiek daugiau. Svarbu visą reikiamą kalorijų kiekį pasisavinti ne per vieną ar du kartus, o padalinti į 5–6 valgymus.

Penkta klaida – vien sporto neužtenka. Jei svajojate apie gražią figūrą, visų pirma svarbiausia sureguliuoti savo mitybą. Sporto salė tik padės padailinti kūno linijas ir greičiau pasiekti norimo rezultato.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Bijote vairuoti? Moterys, sužinokite, kaip labiau pasitikėti savimi prie vairo

Dabar keliuose galima išvysti daugiau dailiosios lyties vairuotojų nei bet kada anksčiau. Per pastaruosius 20 metų vairuojančių moterų skaičius išaugo dvigubai, tačiau jeigu daugelis vyrų prie vairo trykšta perdėtu pasitikėjimu savimi, tai moterims dažniausiai jo trūksta.

6 mažai žinomi vairavimo patarimai, kurie gali išgelbėti jūsų gyvybę (15)

Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės dažniausiai gyvybės netenka vairuodami ar patekę į kito vairuotojo sukeltą eismo įvykį. Nepaisant fakto, kad šiais laikais automobiliai yra saugesni nei bet kada, juos vis tiek vairuoja žmonės, kurie, būkim sąžiningi, kartais neturi net minimalių techninių ir teorinių žinių, kurios būtinos norint valdyti transporto priemonę

5 naudingi patarimai vairuojančioms moterims (57)

Kiekviena dailiosios lyties atstovė nors kartą gyvenime yra girdėjusi skundžiantis „moterimis prie vairo“. Nei vienai nepatinka tai girdėti, tačiau kalbant tarp mūsų, mergaičių, tuose juokeliuose esama nemažai tiesos, ar jums taip neatrodo?

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį (6)

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (16)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (10)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.