Kaip atsikratyti paties baisiausio moterų grožio priešo

 (4)
Šiuolaikinė medicina gali pasiūlyti įvairių priemonių išspręsti net ir pačioms nemaloniausioms grožio bėdoms. Šį kartą kalbėsime apie strijas. Labai klystate, jei manote, kad strijos atsiranda tik nėštumo metu ar po gimdymo. Jų susiformavimui įtakos gali turėti labai skirtingi faktoriai, o ir gydymas yra įmanomas, nors, tenka pripažinti, gana sudėtingas.
© Shutterstock

Taigi, kai kalbama apie strijas, yra du keliai neleisti joms atsirasti, o jei atsiranda, pasistengti neskausmingai jų sumažinti. Nes visiškai išnaikinti neįmanoma ne šiuolaikinėmis priemonėmis.

Kremai ne visada padės, reikės atlikti ir kitus būtinus žingsnius. Čia panašiai kaip ir laikantis dietos: vien mitybą sutvarkyti nepakanka, būtina ir daugiau judėti, ir skysčių gerti.

Atsiradimo priežastys

Viena iš priežasčių, lemiančių strijų atsiradimą, svorio padidėjimas nėštumo metu arba hormonų pokyčiai, šiek tiek jų atsiranda dėl antsvorio.

Staigūs svorio svyravimai taip pat gali išprovokuoti tų ne itin estetiškų rausvų ir baltų dryželių atsiradimą („šviežios" strijos būna rausvos, o laikui bėgant pabąla, būna tokie balti ilgi brūkšneliai).

Svarbiausia suvokti, dėl kokių veiksnių jos atsirado, o tuomet bus galima ir veiksmingiau naikinti. Paprastai strijos atsiranda dėl sumažėjusios kolageno ir elastino gamybos. Jeigu strijos atsiranda dėl endokrininės sistemos pakitimų, reikia kreiptis į gydytoją vadinasi, strijas suformuoja pernelyg intensyvi antinksčių hormonų gamyba.

Kur jos dažniausiai atsiranda? Ant pilvo, klubų, šlaunų, krūtų, taip pat gali būti ant rankų, kaklo. Strijų (skirtingai nei celiulitą) gali turėti tiek vyrai, tiek moterys.

Profilaktika nėštumo metu

Žinoma, geriausias būdas išvengti strijų. Todėl būtina taisyklingai prižiūrėti odą, kūną, svorį nuo pat pirmų nėštumo mėnesių.

* Dėvėkite liemenėlę, pilvukui didėjant, nešiokite specialias kelnaites, juoskitės elastinėmis juostomis, kurios neleis odos tempti, jai tampytis.

* Kad odos audiniai būtų sveiki, darykite specialų krūtų masažą su šiurkščiu rankšluosčiu.

* Stenkitės reguliuoti svorį, nepriaugti nereikalingų kilogramų (norma 810 kg).

* Odos būklę pagerinsite ir išvengsite strijų, jei maistą praturtinsite baltymais tai pagrindas elastino ir kolageno gamybai.

* Oda pagerės, jei atsisakysite bandelių ir saldumynų. Valgykite daugiau daržovių.

Treniruotės

Ar gali sportas su svarmenimis, sunkumais taip pat išprovokuoti strijų susidarymą? Jei raumenis nuspręsite suformuoti labai greitai, oda nesuspės prisitaikyti. Todėl po jėgos treniruočių būtina 12 dienų pertrauka, tačiau tada rinkitės nebe svarmenis, bet kitus pratimus tempimo, lankstumo, kvėpavimo.

Kremai

Kosmetikos priemonės stebuklų nesukurs padės tik sumažinti strijų, padarys, kad jos mažiau matytųsi, tačiau visiškai išnaikinti nepajėgia.

Todėl dar nėštumo metu ir žiemą tepkite specialią kosmetiką, kuri drėkintų odą. Tokių priemonių sudėtyje turėtų būti kolageno ir elastino, kurie maitintų odą.

Be kremų, galima naudoti ampules, kurių turinys įtrinamas į odą, o paskui dar tepamas kremas. Tokios priemonės pagerina odos paviršių: sumažėja strijų, užkertamos galimybės naujoms susidaryti.

Vienas iš būdų grožio salonai, kuriuose atliekamos specialios procedūros.

Lazeris

Odos šlifavimas lazeriu kažin ar pagelbėtų, nes tik iš dalies nuvalo odos paviršių. Pagaliau nuo odos būklės, moters amžiaus ir strijų senumo priklauso, kokio efekto galite tikėtis.

Tačiau iš esmė estetiką pagerės: oda pajaunės, strijos bus mažiau pastebimos.

Mezoterapija

Strijas, randus, pooperacines siūles galima koreguoti ir mezoterapija. Po oda esanti tuštuma, išretėjimas yra užpildomas jungiamuoju audiniu. Jei tai padaroma laiku, organizme suaktyvinama kolageno ir elastino gamyba.

Iš esmės strijų naikinimas daug kantrybės ir laiko reikalaujantis procesas. Reikalinga kompleksinė programa, kuri susidarytų iš kelių procedūrų.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Bijote vairuoti? Moterys, sužinokite, kaip labiau pasitikėti savimi prie vairo

Dabar keliuose galima išvysti daugiau dailiosios lyties vairuotojų nei bet kada anksčiau. Per pastaruosius 20 metų vairuojančių moterų skaičius išaugo dvigubai, tačiau jeigu daugelis vyrų prie vairo trykšta perdėtu pasitikėjimu savimi, tai moterims dažniausiai jo trūksta.

6 mažai žinomi vairavimo patarimai, kurie gali išgelbėti jūsų gyvybę (15)

Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės dažniausiai gyvybės netenka vairuodami ar patekę į kito vairuotojo sukeltą eismo įvykį. Nepaisant fakto, kad šiais laikais automobiliai yra saugesni nei bet kada, juos vis tiek vairuoja žmonės, kurie, būkim sąžiningi, kartais neturi net minimalių techninių ir teorinių žinių, kurios būtinos norint valdyti transporto priemonę

5 naudingi patarimai vairuojančioms moterims (57)

Kiekviena dailiosios lyties atstovė nors kartą gyvenime yra girdėjusi skundžiantis „moterimis prie vairo“. Nei vienai nepatinka tai girdėti, tačiau kalbant tarp mūsų, mergaičių, tuose juokeliuose esama nemažai tiesos, ar jums taip neatrodo?

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį (6)

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (16)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (10)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.