Ką daryti, kad celiulitas taptų nematomas

 (14)
Kai pasakau, kad turiu celiulitą, panos iš manęs juokiasi. Atseit, jauna, negimdžiusi, be antsvorio – iš kur? Bet jį greičiausiai turim visos, tik ne visoms išryškėja.
© Shutterstock nuotr.

Ta apelsino žievelė visai nepatraukli - šlaunys atrodo kaip subombarduotos. Bet tokį vaizdą pamatau tik tada, kai suspaudžiu odos lopinėlį (kaip nustačiau, 1-oji celiulito stadija!). Masažuoju, tepu kremais, bet odos lygumas turbūt negreit pasimatys... Imsimės importinių patarimų!

Pažinkite savo priešą

Skirtingai nei vyrų, moterų riebalinės ląstelės yra stambesnės ir turi plonesnį apvalkalą. Kai dėl vienokių ar kitokių priežasčių (toksinų gausa, mažai judėjimo, kraujotakos sutrikimai) kūne ima kauptis skysčiai, riebaliniuose audiniuose atsiranda deguonies deficitas. Sutrinka medžiagų apykaita, išauga ląstelių apvalkalai ir jungiamasis audinys (kuris normalios būsenos yra tarsi pluoštų tinklas, apimantis riebalines ląsteles).

1-oji stadija - „apelsino žievelė", pastebima tik suspaudus odą pirštais arba įtempus raumenis. Šiame etape su celiulitu gana lengvai galima susidoroti kosmetinėmis priemonėmis ir masažuojantis.
2-oji stadija - „apelsino žievelė" matoma visada, pastebimos išsiplėtusios kraujagyslės. Tai - labiausiai paplitusi stadija, su kuria vis tiek įmanoma susitvarkyti, laikantis dietos ir naminėmis priemonėmis, tačiau gerai būtų pasilepinti ir specialisto atliekamu masažu.
3-oji stadija - celiulito pažeistos sritys tampa suglebusios, su tampriais mazgais viduje. Deja, be gero specialisto odos sutvarkyti nepavyks.

Skaitykite instrukcijas!

Priemonių nuo celiulito dabar yra begalės: parduodamų vaistinėse, kosmetikos parduotuvėse, grožio salonuose. Atkreipkite dėmesį: kiekviena priemonė turi naudojimosi instrukciją. Joje nurodyta, kaip ir kada tepti tą arba kitą serumą/kremą. Viso to reikia laikytis todėl, kad instrukcijas rašomos visai ne tam, jog apsunkintų mums gyvenimą, o todėl, kad naudodamos priemonę kitaip, nesulauksite norimo poveikio.

Su celiulitu reikia kovoti nuolat

Apelsino žievelę galima padaryti nematoma, tačiau visiškai atsikratyti jos neįmanoma. Todėl anticeliulitines procedūras reikia atlikti kursais ir reguliariai kartoti jas kas mėnesį, tris ar pusmetį - tai priklauso nuo jūsų pasirinkto kovos metodo ir odos ypatumų. Sekti savo mitybą taip pat reikia nuolat.

Kuo pigesnė kosmetika, tuo daugiau darbo

Viskas labai paprasta: brangias priemones pakankamai paprasta tepti pagal instrukciją, o pigios reikalauja, kad kūnas būtų pagarintas, trinti jas, masažuoti ir taip toliau. Veiksminga ir viena, ir kita priemonė, tačiau brangias paprasčiau teisingai naudoti.

Kuo anksčiau - tuo geriau

Ši taisyklė iš esmės tarsi tęsia ankstesniąją. Jei neturite pinigų brangiai kosmetikai ir procedūroms, rinkitės bet kurį masažuoklį arba kremą, kokį galite sau leisti. Svarbiausia - visą laiką „vaikyti" kraują tose vietose, kur yra celiulitas, išvaryti skysčius ir pamankštinti sustandėjimus. Turint 1-os ir 2-os stadijos celiulitą, padeda viskas. Kuo anksčiau pradėsite mažinti savo „apelsino žievelę", tuo pigiau jums tai kainuos. Todėl verta pagalvoti: galbūt galima atsisakyti kažkokio pirkinio ir išleisti šiuos pinigus procedūroms klinikose? Jos, žinoma, veiksmingesnės nei naminės. 3-osios stadijos celiulitą turėdamos, be procedūrų neišsisuksite.

Ne toks brangus, mažiau skausmingas yra rankinis arba aparatinis anticeliulitinis masažas. Kursą sudaro 10-30 procedūrų, kartoti jį reikia kas 6-12 mėnesių. Naminius anticeliulitinius ciklus reikia daryti kartą per 1-3 mėnesius.

Gerti, gerti ir dar kartą gerti

Prieš ir per anticeliulitines procedūras reikia gerti. Idealu, jei šiuo laikotarpiu išgersite apie 1 litrą vandens (apie pusę dienos normos). Beje, 0,5 litro reikia išgerti likus 15 minučių iki procedūros, o 0,5 litro - per procedūrą. Geriausias pasirinkimas - geriamasis vanduo, galima rinktis ir arbatą (geriausia žolelių, žalią) arba mineralinį vandenį, tačiau jokio gazuoto vandens, sulčių arba saldžių gėrimų.

Skystis būtinas, kad padėtų pasišalinti ląstelių gyvybinės veiklos sukurtoms atliekoms ir toksinams, kurie susikaupia celiulito pažeistose srityse ir skatina ląstelių užsikimšimą. Nepamirškite, kad toks gėrimo režimas netiks toms, kurios turi problemų su inkstais arba yra linkusios į rimtus pabrinkimus. Joms vis dėlto geriau kovoti su celiulitu, prižiūrint specialistui - dermatologui-kosmetologui arba endokrinologui.

Sekite, ką valgote

Jūs negalite maitinti savo riebalinių ląstelių ir vartoti pernelyg daug natrio (valgomosios druskos), kuri sulaiko vandenį. Rinkitės produktus, kuriuose gausu kalio - jis skatina skysčio pertekliaus pasišalinimą. Pasistenkite valgyti kuo daugiau žalių daržovių, lapinių žalumynų, ankštinių daržovių ir rauginto pieno produktų.

Nepakenkite

Masažuokitės ir įvairius masažuoklius naudokite teisingai, kad nepakenktumėte sau. Bet kokio masažo kryptis - nuo kojų ir rankų pirštų link kūno centro, būtent taip teka kraujas bei limfa ir pasišalina skysčių perteklius. Pilvą galima masažuoti ratu, sėdmenis - geriau link juosmens. Jei painiojatės dėl masažo krypties, rinkitės šildančias ir limfodrenažines procedūras, kurių metu nieko nereikia trinti. Pavyzdžiui, pirtis arba sauna, vonia su jūros druskomis arba dumbliais (nerekomenduojama, jei venos išsiplėtusios; beje, tokiu atveju draudžiamas ir anticeliulitinis masažas).

Daugiau judesio

Kuo daugiau judate, tuo rečiau galima atlikti anticeliulitines procedūras. Atkreipkite dėmesį: celiulitas dažnai susidaro tose vietose, kurios yra prispaustos (šlaunys, sėdynė). Nenuostabu, juk suspaudimas taip pat trukdo kraujotakai ir limfos cirkuliacijai (neveltui „celiulitinėms" damoms patariama atsisakyti ankštų kelnių ir apatinio trikotažo).

Todėl reikia aktyvuoti būtent tų zonų raumenis. Geriausiai sėdmenų ir klubų raumenys dirba vaikštant, bėgiojant, šokant, atliekant aerobikos, kalanetikos pratimus ir, žinoma, plaukiojant baseine. Nepamirškite, kad jūsų raumenų darbas - tai vidinis anticeliulitinis masažas!

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Bijote vairuoti? Moterys, sužinokite, kaip labiau pasitikėti savimi prie vairo

Dabar keliuose galima išvysti daugiau dailiosios lyties vairuotojų nei bet kada anksčiau. Per pastaruosius 20 metų vairuojančių moterų skaičius išaugo dvigubai, tačiau jeigu daugelis vyrų prie vairo trykšta perdėtu pasitikėjimu savimi, tai moterims dažniausiai jo trūksta.

6 mažai žinomi vairavimo patarimai, kurie gali išgelbėti jūsų gyvybę (15)

Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės dažniausiai gyvybės netenka vairuodami ar patekę į kito vairuotojo sukeltą eismo įvykį. Nepaisant fakto, kad šiais laikais automobiliai yra saugesni nei bet kada, juos vis tiek vairuoja žmonės, kurie, būkim sąžiningi, kartais neturi net minimalių techninių ir teorinių žinių, kurios būtinos norint valdyti transporto priemonę

5 naudingi patarimai vairuojančioms moterims (57)

Kiekviena dailiosios lyties atstovė nors kartą gyvenime yra girdėjusi skundžiantis „moterimis prie vairo“. Nei vienai nepatinka tai girdėti, tačiau kalbant tarp mūsų, mergaičių, tuose juokeliuose esama nemažai tiesos, ar jums taip neatrodo?

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį (6)

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (16)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (10)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.