Greitos kaukės, panaikinančios paakių maišelius (+akių gimnastika)

 (1)
Maišeliai po akimis – odos senėjimo požymis. Buvęs stangrumas dingsta, o šio proceso pasekmė – oda susiklosto, kaip drapiruotos užuolaidos, arba atsiranda maišeliai paakiuose.
© Shutterstock nuotr.

Jei maišeliai nėra sutrikusios vidaus organų veiklos padarinys, tai jų susidarymui galite užbėgti už akių, darydamos tam tikrus pratimus:

1. Stipriai užsimerkite, paskui plačiai atsimerkite. Taip darykite 5 - 6 kartus su 30 sekundžių intervalais.

2. Stipriai užsimerkite, stengdamasi neraukyti veido, skaičiuokite iki 5, o atsimerkusios pažiūrėkite į viršų, suskaičiuokite iki 5 ir atpalaiduokite akių raumenis. Taip darykite 3-5 kartus.

3. Laikydamos galvą tiesiai, sušnairuokite į kairę pusę, suskaičiuokite iki 5 ir pažiūrėkite tiesiai, užmerkite akis keletui sekundžių. Paskui pakartokite šnairavimą į dešinę. Atlikite seriją 3-4 kartus.

4. Markstykitės kaip įmanoma greičiau: kai suskaičiuosite iki 10, stipriai užsimerkite, neraukydamos veido. Po 4-6 sekundžių atsimerkite ir ramiai atsipalaidavusi žiūrėkite į tašką tolumoje kokias 3-5 sekundes. Atpalaiduokite akių raumenis. Pratimą pakartokite 3-5 kartus.

5. Laikydamos galvą tiesiai, akis vartykite žemyn aukštyn, dešinėn kairėn.

6. Sukite ratus akimis pagal laikrodžio, o paskui - prieš laikrodžio rodyklę.

Akių gimnastiką rekomenduojama atlikti 2-3 kartus per savaitę. Po pratimų gerai būtų 5-10 minučių ant akių palaikyti ramunėlių ar petražolių nuovire suvilgytus vatos diskelius. Paskui leiskite akims pailsėti.

Kiekvieną kartą akių pratimus bus vis lengviau daryti, nes akių raumenys pamažu tvirtės (ir mažins maišelius ar užkirs galimybę jiems susidaryti).

Jei maišeliai po akimis atsirado ne dėl vidaus organų ligų, tai juos bus nesudėtinga panaikinti. Geri trintukai - pratimų kompleksas, poilsis, kokybiškas miegas, sveika mityba ir tinkamų skysčių vartojimas.

Padės ir liaudies priemonės. Taigi kaukės paakiams:

1. 2 šaukštelius tarkuotos žalios bulvės dėkite į kelis marlės sluoksnius ir uždėkite ant maišelių. Laikykite 10-15 minučių. Nuėmusios kaukę, labai švelniai liesdamos, patepkite paakius kremu (kryptis - nuo išorinio akių kampo iki vidinio). Po 10-15 minučių vatos diskeliu, suvilgytu šaltoje arbatoje, nuvalykite kremą ta pačia kryptimi.

2. Naudinga kaukė - sumaišykite po 2 šaukštelius tarkuotos žalios bulvės, miltų ir pieno.

3. Petražolių lapelius smulkiai supjaustykite, uždėkite ant akių maišelių, uždenkite drėgnu vatos diskeliu. Laikykite 10-15 minučių.

4. 1 šaukštelį smulkiai pjaustytų petražolių sumaišykite su 2 šaukšteliais grietinės, tepkite kaukę ant maišelių ir uždėkite drėgnus vatos diskelius. Laikykite 10-15 minučių.

5. Arbatos pakelius užplikykite verdančiu vandeniu, atšaldykite kameroje ir laikykite ant paakių 10 minučių.


Shutterstock nuotr.

6. Su paburkimais susidoroja tokia kaukė: 2 šaukštelius tarkuotos žalios bulvės sumaišykite su smulkintomis petražolėmis. Dėkite masę į marlę ir kraukite ant paakių. Kaukę nuimkite po 10-15 minučių, odą švelniai patepkite riebiu kremu. Dėkite kaukę ryte ir vakare.

7. Skaldyto ledo gabaliukus sudėkite į plastikinį maišelį, o šiuos - ant paakių. Laikykite 5 minutes.

Patarimai, kurie padės išvengti maišelių paakiuose:

1. Neraukykite kaktos ir nosies.
2. Neprisimerkite, jei esate trumparegė, - geriau nešiokite akinius ar kontaktinius lęšius.
3. Neišdarinėkite keistų grimasų - geriau maloniai šypsokitės.
4. Nepamirškite sričių aplink akis patepti maitinamuoju kremu ar kosmetiniu pieneliu. Judesius atlikite taisyklingai: nuo vidinio akių kampo iki smilkinio, kai tepate viršutinį voką, ir nuo smilkinio iki vidinio akių kampučio, kai tepate apatinį.


Shutterstock nuotr.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Nepatikėsite: 11 beprotiškų dalykų, kuriuos žmonės daro vairuodami (2)

Pasirodo, kai kurie žmonės atlieka automobilyje ir šiuos įvardytus dalykus. Nekartokite jų klaidų, nes tai tiesus kelias į avarines situacijas.

Bijote vairuoti? Moterys, sužinokite, kaip labiau pasitikėti savimi prie vairo

Dabar keliuose galima išvysti daugiau dailiosios lyties vairuotojų nei bet kada anksčiau. Per pastaruosius 20 metų vairuojančių moterų skaičius išaugo dvigubai, tačiau jeigu daugelis vyrų prie vairo trykšta perdėtu pasitikėjimu savimi, tai moterims dažniausiai jo trūksta.

6 mažai žinomi vairavimo patarimai, kurie gali išgelbėti jūsų gyvybę (15)

Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės dažniausiai gyvybės netenka vairuodami ar patekę į kito vairuotojo sukeltą eismo įvykį. Nepaisant fakto, kad šiais laikais automobiliai yra saugesni nei bet kada, juos vis tiek vairuoja žmonės, kurie, būkim sąžiningi, kartais neturi net minimalių techninių ir teorinių žinių, kurios būtinos norint valdyti transporto priemonę

5 naudingi patarimai vairuojančioms moterims (58)

Kiekviena dailiosios lyties atstovė nors kartą gyvenime yra girdėjusi skundžiantis „moterimis prie vairo“. Nei vienai nepatinka tai girdėti, tačiau kalbant tarp mūsų, mergaičių, tuose juokeliuose esama nemažai tiesos, ar jums taip neatrodo?

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį (6)

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (16)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (10)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.