Garantuotas būdas, kaip atsikratyti mažiausiai 5 kilogramų

Jei jau išbandėte ne vieną dietą, bet niekas nepadeda, laikas laikytis kelių taisyklių (kitaip kasdienės mitybos strategijos), kurios garantuotai padės atsikratyti nereikalingų kilogramų.
© Shutterstock

Teigiama, kad šių gudrybių dėka galima atsikratyti 5 ir daugiau kilogramų antsvorio. Gali būti, kad tai jau yra jūsų namuose, tik nežinote, kaip tie daiktai gali jums padėti tirpdyti riebalus.

Lipnūs lapeliai

Ant jų galite užrašyti 5 priežastis, kodėl norite pakeisti mitybos įpročius. Pavyzdžiui, kad tapčiau energingesnė; kad įlįsčiau į senus džinsus. Kai tik pradės viršų imti silpnumas, valia norės jus palaužti, vertėtų akį užmesti į lapelius, užklijuotus ant šaldytuvo, darbo stalo, virtuvės spintelių. Porą galite prisiklijuoti piniginės viduje kad nesusigundytumėte bandele, gazuotais vaisvandeniais.

Mažos lėkštutės

Nedėkite maisto į didelę lėkštę nuspirkite tokią, kurios skersmuo būtų 510 centimetrų mažesnis. Mokslininkų paskaičiavimais, iš mažų lėkštučių žmogus suvalgo 22 procentais maisto mažiau. Penktadalis girdit?! Nemažai!

Trintuvė

Sutarkuoto maisto atrodys daugiau nei to, kurį pjaustysite juostelėmis ar griežinėliais. Todėl tarkuokite bulves, burokėlius, morkas, cukinijas...

Prieskoniai

Dėklas su įvairiausiais prieskoniais dar viena gudrybė, leisianti jums lengvai numesti 5 kilogramus. Mokslininkų įrodyta, kad prieskoniai (karis, imbieras, cinamonas, muskato riešutas) slopina apetitą. Pagardinus jais maistą, sotumo jausmas aplankys jus greičiau. Be to, aštrūs prieskoniai „nukenksmina" riebų maistą padeda deginti gautas kalorijas.

Nuotolinio valdymo pultelis

Jis jums pravers, kai į televizijos laidą įsiterps reklama, pavyzdžiui, siūlanti traškius vištų sparnelius, skanią sriubą ir panašiai. Galėsite mikliai perjungti kitą kanalą! Nes kad ir kokia soti būtumėte, bet maisto vaizdas (žurnale ar televizoriuje) vėl pažadina apetitą.

Nuotraukos rėmeliai

Ji jus įkvėps laikytis tikslo sulieknėti. Įrėminkite savo šeimos, mylimojo ar save (kai dar buvote puikios figūros) nuotrauką. Pasikabinkite matomiausioje namų vietoje. Nuotrauka jums primins, kad atsikratyti antsvorio vienas svarbiausių jūsų siekių šioje gyvenimo atkarpoje.

Ąsotis su vandeniu

Dietologai nustatė, kad išgerdamos vandens 2 stiklinėmis daugiau nei įprastai, sudeginsite 30 proc. kalorijų daugiau. Pasistatykite vandenį ant darbo stalo ar namie, įmeskite į ąsotį mėtos lapelių arba citrinos arba žaliosios citrinos (limetos) griežinėlių.

Nagų lakas

Jei šaldytuve tupi pyragiuko gabalas, o kameroje plombyriniai ledai, ir jų labai norite, imkite lakuoti nagus! Kol jie džius, galėsite žaisti kompiuteriu, naršyti internete, skaityti. Nė nepajusite, kaip saldumynų troškulys praeis. O geriausia išvis tokio maisto nepirkti.

Dienoraštis

Pažadus lengva sulaužyti ir užsigeisti nusidėti suvalgyti kokį kąsnelį kenksmingo figūrai maisto. Išvengti užkandžiavimų padės dienoraštis rašykite ten, ką ir kiek valgote, jei įmanoma, apskaičiuokite kalorijas. Prisiklijuokite kalorijų lentelę, neškitės ją į parduotuvę.

Nepermatoma dėžutė

Jei nusipirkote šokoladinių saldainių, nelaikykite matomoje vietoje, o padėkite į aukščiausią spintelės lentyną. O jei neturite kur slėpti, dėkite bent jau ant stalo ne į patrauklią, o į kokią nepermatomą dėžutę. Žodžiu, kad būtų kuo mažiau pagundų.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Nepatikėsite: 11 beprotiškų dalykų, kuriuos žmonės daro vairuodami (2)

Pasirodo, kai kurie žmonės atlieka automobilyje ir šiuos įvardytus dalykus. Nekartokite jų klaidų, nes tai tiesus kelias į avarines situacijas.

Bijote vairuoti? Moterys, sužinokite, kaip labiau pasitikėti savimi prie vairo

Dabar keliuose galima išvysti daugiau dailiosios lyties vairuotojų nei bet kada anksčiau. Per pastaruosius 20 metų vairuojančių moterų skaičius išaugo dvigubai, tačiau jeigu daugelis vyrų prie vairo trykšta perdėtu pasitikėjimu savimi, tai moterims dažniausiai jo trūksta.

6 mažai žinomi vairavimo patarimai, kurie gali išgelbėti jūsų gyvybę (15)

Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės dažniausiai gyvybės netenka vairuodami ar patekę į kito vairuotojo sukeltą eismo įvykį. Nepaisant fakto, kad šiais laikais automobiliai yra saugesni nei bet kada, juos vis tiek vairuoja žmonės, kurie, būkim sąžiningi, kartais neturi net minimalių techninių ir teorinių žinių, kurios būtinos norint valdyti transporto priemonę

5 naudingi patarimai vairuojančioms moterims (58)

Kiekviena dailiosios lyties atstovė nors kartą gyvenime yra girdėjusi skundžiantis „moterimis prie vairo“. Nei vienai nepatinka tai girdėti, tačiau kalbant tarp mūsų, mergaičių, tuose juokeliuose esama nemažai tiesos, ar jums taip neatrodo?

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį (6)

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (16)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (10)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.