EKSPERIMENTAS: sušių dieta (1-4 dienos rezultatai)

 (3)
Nors sušių dieta dar tik įsibėgėja, skubame pasidalinti pirmų keturių dienų mūsų dalyvių įspūdžiais. Visos trys merginos tvirtina, kad lengviausia sau pažadėti laikytis dietos nuo pirmadienio, tačiau susiimti čia ir dabar - labai sudėtinga.
© Shutterstock nuotr.

O mes sakome, kad lepinti save gardžiais ir sveikais patiekalais reikia pradėti nuo DABAR. 

BRIGITA:

Sudarytas meniu tikrai nepasirodė sudėtingas. Nereikėjo daug gaminti, o tai didelis pliusas. Supratau, kad mano bėda yra ne tai, ką aš valgau, o kiekiai. Tų skaniųjų sušių norėjau dvigubai daugiau pirmomis dienomis... Gėriau daug vandens, todėl alkis labai nekankino dienos metu.

Per 4 dienas numečiau tik pusę kilogramo, bet prisipažinsiu, kad šiek tiek sukčiavau. Kadangi savaitgalį buvau išvykusi su šeima į kelionę, sunku buvo laikytis sudaryto valgiaraščio. Tai vietoj slyvų priešpiečiams suvalgydavau iš vaikų nugriebtą obuolį, visai pamiršdavau priešvakarius. Dar priskaičiuokite prie dienos kalorijų keletą šampano taurių (pasirodo, viena taurė šio gėrimo turi 90 kalorijų).

GIEDRĖ:

Maniau, kad bus sunkiau. Bet buvo velniškai skanu. Ši dieta tikrai puikiai subalansuota, soti ir jos laikantis nėra jokio alkio jausmo. Labai seniai valgiau avokadą, netgi pamiršau jo skonį, todėl buvo proga jį iš naujo atrasti. Tikrai puiki ir nuostabi dieta - jos net neprisimeni, nes labai sotu ir jokio alkio jausmo. Ir labai skanūs produktai. 

Iki šiol numečiau vieną kilogramą. Bet jaučiuosi lengvesnė, laisvesnė, geresnės nuotaikos. Galiu teigti, kad sušių dieta yra puikus dalykas!

JURGITA:

Vasaros savaitgalį laikytis dietos iš tiesų rimtas iššūkis, ir nors 2 dietos dieną teko atsisakyti šernienos šašlykų, vietoj jų valgyti salotas su krevetėmis, aš ištvėriau. Negaliu patikėti, kad gali būti taip skanu ir sotu! Trečiąją sušių dietos dieną savijauta puiki, nes pusryčiams vėl nerealaus skonio salotos, o ne sumuštinis su dešra ar sūriu, kaip iki šiol buvau pratusi pusryčiauti. 

Viską sąžiningai svėriau ir neįsidėjau nė gramu daugiau! Pradedu džiaugtis savimi, kad trys dienos įveiktos labai lengvai. O ketvirtosios dienos vakarienės kokteilis vėl mane nustebino: tai daug skaniau už įprastus koldūnus ar pieniškas dešreles! Ir ką gi – numečiau beveik visą kilogramą. Man pradeda patikti tai, ką matau veidrodyje ir kaip jaučiuosi!


Nuotr. iš asmeninio albumo

Laukite naujienų, kaip merginoms pavyko įveikti pirmąją dietos savaitę.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Nepatikėsite: 11 beprotiškų dalykų, kuriuos žmonės daro vairuodami (2)

Pasirodo, kai kurie žmonės atlieka automobilyje ir šiuos įvardytus dalykus. Nekartokite jų klaidų, nes tai tiesus kelias į avarines situacijas.

Bijote vairuoti? Moterys, sužinokite, kaip labiau pasitikėti savimi prie vairo

Dabar keliuose galima išvysti daugiau dailiosios lyties vairuotojų nei bet kada anksčiau. Per pastaruosius 20 metų vairuojančių moterų skaičius išaugo dvigubai, tačiau jeigu daugelis vyrų prie vairo trykšta perdėtu pasitikėjimu savimi, tai moterims dažniausiai jo trūksta.

6 mažai žinomi vairavimo patarimai, kurie gali išgelbėti jūsų gyvybę (15)

Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės dažniausiai gyvybės netenka vairuodami ar patekę į kito vairuotojo sukeltą eismo įvykį. Nepaisant fakto, kad šiais laikais automobiliai yra saugesni nei bet kada, juos vis tiek vairuoja žmonės, kurie, būkim sąžiningi, kartais neturi net minimalių techninių ir teorinių žinių, kurios būtinos norint valdyti transporto priemonę

5 naudingi patarimai vairuojančioms moterims (58)

Kiekviena dailiosios lyties atstovė nors kartą gyvenime yra girdėjusi skundžiantis „moterimis prie vairo“. Nei vienai nepatinka tai girdėti, tačiau kalbant tarp mūsų, mergaičių, tuose juokeliuose esama nemažai tiesos, ar jums taip neatrodo?

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį (6)

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (16)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (10)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.