Efektyvu ir nesudėtinga: 3 dienų DIETA

Nors greitos dietos kontraversiškai vertinamos, tačiau jų rezultatas vis tiek akivaizdus. Tik pasitarkite su specialistu, prieš imdamasi saviveiklos.
© Shutterstock nuotr.

I VARIANTAS. Prieššventinė dieta

Jei jos laikysitės, tai į ankštoką suknelę po kelių dienų tikrai turėtumėte įlįsti. Vienos dienos dieta: 4 obuoliai, 1 citrina, gabalėlis liesos mėsos ir 3 džiūvėsėliai. Gerkite daug vandens, žaliosios arbatos. Jei labai reikia, tokiu badavimo režimo gyvenkite ir antrą dieną. Kūno apimtys sumažės.

II VARIANTAS. 3 dienų dieta

Po trijų dienų tokio reglamentuoto valgymo turėsite kitas keturias likusios savaitės dienas valgyti saikingai, nepersivalgydamos. Ši dieta nėra sunki ir gana paprasta jos laikytis. Per parą gausite apie 900 kalorijų, tačiau kai produktai maždaug subalansuoti, tai šią mažai kalorijų turinčią dietą gana lengva ištverti. Pamėginkite.

1 DIENA 

Pusryčiai: juoda kava arba arbata be cukraus, 1 duonos riekelė , 2 šaukštai žemės riešutų sviesto arba uogienės. 

Priešpiečiai: 0,5 greipfruto.

Pietūs: 0,5 skardinės tuno aliejuje, 1 duonos riekelė, 4 ridikėliai.

Vakarienė: 100 g vištienos be odos ir riebalų, 1 stiklinė virtų pupelių, 1 stiklinė virtų burokėlių, 1 duonos traškutis. Vištieną pamarinuokite su 1 šaukšteliu sojos padažo ir kepkite sausoje tefloninėje keptuvėje. 

Prieš miegą: 1 nedidelis obuolys.

2 DIENA

Pusryčiai: juoda kava arba arbata be cukraus, 1 kiaušinis (bet koks  minkštai virtas ar omletas), 1 duonos riekelė.

Priešpiečiai: 1 bananas.

Pietūs: 1 stiklinė grūdėtos varškės, 4 ridikėliai, krapai, 5 krekeriai.

Vakarienė: 2 dešrelės, 1 stiklinė virtų brokolių, 0,5 stiklinės virtų morkų, 1 duonelės traškutis. Daržoves galite keisti į vieną porciją barščių.

Prieš miegą: arbata, 2 džiovintos slyvos.

3 DIENA

Pusryčiai: juoda kava arba arbata be cukraus, 5 krekeriai, 1 riekelė duonos.

Priešpiečiai: 1 nedidelis obuolys.

Pietūs: 1 virtas kiaušinis, 1 agurkas (šviežias arba raugintas), 4 ridikėliai.

Vakarienė: 0,5 stiklinės tuno, 1 stiklinė virtų burokėlių, 1 stiklinė virtų morkų ir 1 duonos traškutis. Tuną galite keisti į 200 g vištienos.

Prieš miegą: 0,5 nedidelio meliono arba 1 nedidelis obuolys.

Visus vaisius bei daržoves galite keisti į kitus, žinoma, atsižvelgdamos į kalorijas. Laikantis šios dietos, nepamirškite gerti  po 68 stiklines vandens per dieną

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Nepatikėsite: 11 beprotiškų dalykų, kuriuos žmonės daro vairuodami (2)

Pasirodo, kai kurie žmonės atlieka automobilyje ir šiuos įvardytus dalykus. Nekartokite jų klaidų, nes tai tiesus kelias į avarines situacijas.

Bijote vairuoti? Moterys, sužinokite, kaip labiau pasitikėti savimi prie vairo

Dabar keliuose galima išvysti daugiau dailiosios lyties vairuotojų nei bet kada anksčiau. Per pastaruosius 20 metų vairuojančių moterų skaičius išaugo dvigubai, tačiau jeigu daugelis vyrų prie vairo trykšta perdėtu pasitikėjimu savimi, tai moterims dažniausiai jo trūksta.

6 mažai žinomi vairavimo patarimai, kurie gali išgelbėti jūsų gyvybę (15)

Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės dažniausiai gyvybės netenka vairuodami ar patekę į kito vairuotojo sukeltą eismo įvykį. Nepaisant fakto, kad šiais laikais automobiliai yra saugesni nei bet kada, juos vis tiek vairuoja žmonės, kurie, būkim sąžiningi, kartais neturi net minimalių techninių ir teorinių žinių, kurios būtinos norint valdyti transporto priemonę

5 naudingi patarimai vairuojančioms moterims (58)

Kiekviena dailiosios lyties atstovė nors kartą gyvenime yra girdėjusi skundžiantis „moterimis prie vairo“. Nei vienai nepatinka tai girdėti, tačiau kalbant tarp mūsų, mergaičių, tuose juokeliuose esama nemažai tiesos, ar jums taip neatrodo?

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį (6)

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (16)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (10)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.