Dietologų patarimų TOP 25 (užtvirtink, ką pasiekei!)

 (17)
Jei norite, kad dietomis bei judėjimu pasiektas figūros rezultatas jus ilgai džiugintų, reikės palaikomosios programos.
© Shutterstock nuotr.

Jums pravers dietologų bei fitneso specialistų rekomendacijos. Būtų idealu, jeigu tartumėtės su savo dietologu. Tačiau bet kokiu atveju ši portale hochu.ua rasta atmintinė padės palaikyti sveikos ir normalios išvaizdos formas:

1. Per dieną išgerkite ne mažiau kaip 2 litrus negazuoto vandens.
2. Jokio alkoholio! Jei būna aplinkybių, leidžiama nebent taurė raudono sauso vyno per dieną.
3. Kad ryte virškinamasis traktas „užsikurtų", ant tuščio skrandžio išgerkite 1 stiklinę vandens.
4. Likus pusvalandžiui iki kiekvieno valgio, išgerkite stiklinę vandens. Po valgio galite gerti ne anksčiau kaip praėjus 40 minučių.
5. Valgykite 5-6 kartus per dieną.
6. Paskutinis dienos valgymas turi būti likus ne mažiau kaip 3 valandoms iki miego.
7. Arbatą ir kavą gerkite be cukraus ir priedų (pieno, grietinėlės).
8. Bulves valgykite ne dažniau kaip 2 kartus per savaitę, ir tik virtas arba keptas (košės - ne).
9. Atsisakykite vynuogių ir bananų.
10. Kartą per savaitę darykite iškrovos dieną - obuolių, kefyro, vandens ir pan.


Shutterstock nuotr.

11. Širdies ir kraujagyslių sistemos aktyvumo pikas apie 18 valandą, todėl sportuoti patariame būtent nuo šio laiko.
12. Ryte ir vakare darykite mankštą - taip pagreitinsite medžiagų apykaitą.
13. Nuo 17 iki 21 valandos - idealus metas sportuoti (žiūrėkite 11 punktą.).
14. Visuomet valgykite pusryčius. Jie turi būti subalansuoti.
15. Pietums rinkitės sriubą, sultinį, salotas, virtą liesą mėsą, daržoves, vaisius.
16. Priešpiečiams galite valgyti jogurtą, salotas, virtą liesą mėsą, daržoves, gerti kefyrą
17. Vakarienei - lengvos salotos, varškė, jogurtas arba nedaug troškintų daržovių.


Shutterstock nuotr.

18. Vaisius geriau valgyti pirmoje dienos pusėje.
19. Nepatariama valgyti keptų, rūkytų ir riebių patiekalų bei prieskonių.
20. Salotas gardinkite jogurtu, liesa grietine arba alyvuogių aliejumi.
21. Atsisakykite pusfabrikačių, greito maisto, saulėgrąžų, sūdytų riešutų, bulvių traškučių, saldžių ir energinių gėrimų - taip pat.
22. Iš miltinių - tik rupių miltų duona ir juoda.
23. Valgykite mažomis porcijomis - ne daugiau kaip 200 g vieno valgymo metu.
24. Valgykite arbatiniu šaukšteliu iš mažos lėkštutės.
25. Pirmoje dienos pusėje palepinkite save juoduoju šokoladu.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Bijote vairuoti? Moterys, sužinokite, kaip labiau pasitikėti savimi prie vairo

Dabar keliuose galima išvysti daugiau dailiosios lyties vairuotojų nei bet kada anksčiau. Per pastaruosius 20 metų vairuojančių moterų skaičius išaugo dvigubai, tačiau jeigu daugelis vyrų prie vairo trykšta perdėtu pasitikėjimu savimi, tai moterims dažniausiai jo trūksta.

6 mažai žinomi vairavimo patarimai, kurie gali išgelbėti jūsų gyvybę (15)

Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės dažniausiai gyvybės netenka vairuodami ar patekę į kito vairuotojo sukeltą eismo įvykį. Nepaisant fakto, kad šiais laikais automobiliai yra saugesni nei bet kada, juos vis tiek vairuoja žmonės, kurie, būkim sąžiningi, kartais neturi net minimalių techninių ir teorinių žinių, kurios būtinos norint valdyti transporto priemonę

5 naudingi patarimai vairuojančioms moterims (57)

Kiekviena dailiosios lyties atstovė nors kartą gyvenime yra girdėjusi skundžiantis „moterimis prie vairo“. Nei vienai nepatinka tai girdėti, tačiau kalbant tarp mūsų, mergaičių, tuose juokeliuose esama nemažai tiesos, ar jums taip neatrodo?

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį (6)

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (16)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (10)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.