DIETA: naikina celiulitą ir mažina kilogramus + Moterų atsiliepimai

 (5)
Jei pavargote kovoti su antsvoriu, kasdien sukate galvą, kaip atsikratyti tų kelių kilogramų (ypač jei planuojate atostogas), svarstyklės kasdien jus liūdina, metas kažką keisti. Nors dietų pasirinkimas labai platus, tačiau patikimiausia pasikliauti kitų moterų komentarais ir patarimais, kad išsirinktumėte jums labiausiai tinkančią.
© Shutterstock nuotr.

Skaitykite 5braskės.lt naujienas ir savo išmaniajame telefone. Parsisiųsti programėles: „iPhone“; „Android“. Sekite mūsų naujienas ir Facebooke!

Visas dienas (dietos galima laikytis net 10 dienų) teks griežtai atsisakyti druskos, cukraus, alkoholio, kofeino. Išgerti per dieną ne mažiau kaip 1,5 litrus vandens.

PIRMĄJĄ dieną (ir visas nelygines dienas) galima valgyti tik šviežius vaisius ir daržoves.

Pusryčiai: įvairūs vaisiai (nerekomenduojami bananai ir vynuogės).

Pietūs: daržovių salotos su nedideliu kiekiu alyvuogių aliejaus (jokių druskų ir padažų!). Galite salotas pagardinti migdolais, saulėgrąžomis, moliūgo ir sezamo sėklomis.

Vakarienė: kaip ir pietūs arba pirma vaisiai, paskui – salotos. Išbraukite iš valgiaraščio pieno produktus! Į salotas Nicole rekomenduoja dėti kviečių ar kitokių daigintų grūdų.

ANTROJI diena – valgyti tik vaisius (išskyrus bananus ir vynuoges). Jei alkis labai kankins, suvalgykite kelis gabalėlius juodos duonos, pomidorą ar išsivirkite avižinės košės (su vandeniu). 

KETVIRTOJI diena (ir visas lygines, išskyrus antrąją) – galima valgyti viską tą patį, kaip ir nelyginėmis dienomis. Skirtumas – dalį daržovių rekomenduojama valgyti virtas (geriausia ant garų) ir jau pridėti nedaug kruopų (ryžių, grikių, avižų arba lęšių). Galima, tačiau ne itin patariama, salotas gardinti liesu jogurtu.

Dietos pradžioje svarbu iš pradžių valgyti šviežius produktus (vaisiai), o paskui – virtus (daržovės).

N. Ronsard pataria iš vaisių rinktis ananasus, greipfrutus, apelsinus, mandarinus, mangus, kivius, obuolius, kriaušes ir pan. Pačios Nicole mėgiamiausi: mangas, ananasas, kivis ir papaja.

Internete radome, ką apie šią anticeliulitinį mitybos planą mano ją išmėginusios moterys:

„Dieta man labai tiko. Per 5 dienas ištirpo 4 kg! Rytais valgau greipfrutą, paskui iki pietų valgau obuolius, pietums suvalgau sriubos dydžio lėkštę salotų iš kopūstų, pomidorų, agurkų, saulėgrąžų, alyvuogių aliejaus su juoda duona.  Iki 18 valandos valgau kriaušes, obuolius arba apelsinus. Porą kartų netgi suvalgiau kelis gabalėlius juodojo šokolado. Vakarais 1 valandą užsiimu aerobika. Man ši dieta idealiai tiko, nes mėgstu vaisius ir daržoves. Šiuo metu, kai turime tiek savų vaisių ir daržovių, jos ypač palankų laikytis!"

„Aš atsikračiau 6 kilogramų, tačiau dar papildyčiau dietą keliais pastebėjimais. Porcijos turi būti tokios, kad iš tikrųjų pasisotintumėte. Tarp valgymų turi būti ne mažiau nei 2 valandų tarpas. Kruopas vartokite kaip garnyrą prie daržovių, o ne kaip pagrindinį patiekalą. Sezamai, migdolų riešutai ir saulėgrąžos – irgi kaip prieskonis salotoms, bet ne pagrindinis patiekalas."

„Dieta veikia stulbinančiai, tačiau aš ištvėriau vos 5 dienas (manau, kad man būtent tiek ir užteko iki norimo rezultato). Taip pat dietos metu nepatartina organizmo alinti dideliu fiziniu krūviu – rekomenduojamas tik energingas ėjimas 40–50 minučių per dieną".

„Dieta iš tikrųjų veikia! Man 24 metai, iki dietos svėriau 55 kg. Visas tas 10 dienų valgiau daug vaisių ir daržovių. Numečiau iki 52 kg, o celiulitas VISIŠKAI išnyko. Po manęs šios dietos laikėsi dar dvi draugės ir abi numetė po 5 kg, išnaikino celiulitą."

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Bijote vairuoti? Moterys, sužinokite, kaip labiau pasitikėti savimi prie vairo

Dabar keliuose galima išvysti daugiau dailiosios lyties vairuotojų nei bet kada anksčiau. Per pastaruosius 20 metų vairuojančių moterų skaičius išaugo dvigubai, tačiau jeigu daugelis vyrų prie vairo trykšta perdėtu pasitikėjimu savimi, tai moterims dažniausiai jo trūksta.

6 mažai žinomi vairavimo patarimai, kurie gali išgelbėti jūsų gyvybę (15)

Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės dažniausiai gyvybės netenka vairuodami ar patekę į kito vairuotojo sukeltą eismo įvykį. Nepaisant fakto, kad šiais laikais automobiliai yra saugesni nei bet kada, juos vis tiek vairuoja žmonės, kurie, būkim sąžiningi, kartais neturi net minimalių techninių ir teorinių žinių, kurios būtinos norint valdyti transporto priemonę

5 naudingi patarimai vairuojančioms moterims (57)

Kiekviena dailiosios lyties atstovė nors kartą gyvenime yra girdėjusi skundžiantis „moterimis prie vairo“. Nei vienai nepatinka tai girdėti, tačiau kalbant tarp mūsų, mergaičių, tuose juokeliuose esama nemažai tiesos, ar jums taip neatrodo?

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį (6)

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (16)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (10)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.