Dailiname figūrą: 4 minučių mankšta

 (12)
Kai kalba pasisuka apie mankštą, atiranda milijonas priežasčių ir pasiteisinimų kodėl to nedarome. Viena pagrindinių – laiko stygius.
Pratimai
© Shutterstock nuotr.

Siūlome jums išbandyti 4 minučių trukmės mankštą, kuri padės sustiprinti raumenis ir pagerinti organizmo tonusą. Reguliariai darant šią mankštą, į keliais dydžiais mažesnę suknelę iškart neįtilpsite, bet tikrai sustangrinsite kūną ir numesite kelis nereikalingus kilogramus.

Geriausias laikas mankštai yra rytas, todėl siūlome tai daryti prieš rytinį dušą. Visai dienai pasikrausite energijos, pagreitinsite medžiagų apykaitą, o tai reiškia ir greitesnį kalorijų deginimą.

4 minučių mankštos planas:

1. Atsistokite tiesiai, kojas laikykite šiek tiek toliau vieną nuo kitos, maždaug pečių plotyje. Pakelkite ištiestas rankas iki pečių lygmens. Lėtai, ištiesusios nugarą leiskite savo sėdmenis žemyn iki tol, kol pajusite tempimą galiniuose kojų raumenyse. Leisdamos klubus žemyn į priekį tolygiai turi judėti ir jūsų korpusas iki tol, kol jūsų krūtinė maždaug susilygins su keliais. Tokioje padėtyje išbūkite 20 sekundžių. Pajutusios tempimą lėtai kelkite sėdmenis į viršų iki tol, kol stovėsite visiškai tiesiai. Kartokite pritūpimus 2 kartus.

2. Atsigulkite ant grindų, susikoncentruokite į vieną tašką ir neskubant pradėkite atsilenkimus keliant viršutinę kūno dalį, kol pasieksite maždaug 45 laipsnių kampą. Kojas laikykite sulenktas ir šiek tiek praskėstas. Kaklas ir galva turi išlikti vienoje linijoje. Pakilę iki 45 laipsnių pasistenkite išbūti apie 10 sekundžių ir tada lėtai leiskitės atgal į pradinę padėtį. Pratimą kartokite 6 kartus.

3. Atsistokite šonu prie kokios nors atramos (sienos ar kėdės). Viena ranka įsikibkite į ją, kitą laikykite ant liemens. Mokite tiesia koja į šoną 10 kartų, tada pakeiskite padėtį ir mokite kita koja tiek pat kartų. Šis pratimas treniruoja vidurinius sėdmenų ir vidinius šlaunų raumenis, tokiu būdu kojų raumenys stiprėja, o kojos plonėja.

4. Padėkite delnus ant žemės. Delnai turi būti pečių plotyje, veidas - žiūrėti žemyn. Kojas ir nugarą laikykite tiesioje linijoje. Kūną kelkite aukštyn, sustokite akimirkai, tada leiskitės žemyn, kol krūtinė beveik sieks grindis. Padarykite 5 atsispaudimus kiekvieną dieną.

Jei darysite šią mankštą kiekvieną dieną, jau po dviejų savaičių pamatysite akivaizdžius rezultatus. Todėl pradėkite jau nuo šiandien!

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (15)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (9)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.