Apranga, paslepianti figūros trūkumus (foto)

 (3)
Nėra ko nusiminti, jei figūra – ne kaip modelio ant viršelio. Išmoningai parinktas drabužis pridės, ko reikia, ir nuims, ko nereikia.
© Shutterstock nuotr.

Sumaniai žaisdamos drabužiais, raštais, sluoksniais, aksesuarais galite sukurti proporcingą figūrą. Paplūdimyje visi vienodi, o kai esame su drabužiais, stengiamės parodyti save iš kuo geriausios pusės. Nepriversi moters užsivilkti serafano, kuris ją akivaizdžiai storina. Nebent tai būtų moteris, kuri žūt būt siekia priaugti nors kažkiek kilogramų.

Platūs pečiai. Tikrai nebūtina slėpti viso kūno po drabužiais. Tik įsidėmėkite, kad tabu - plačios rankovės. Taip pat vertėtų vengti tokios kombinacijos - siauros kelnės ir platus viršutinis drabužis (švarkas, tunika, palaidinė). Tai dar labiau pabrėš pečių plotį.
Tegul jūsų aprangoje būna bent keletas stambių detalių - jos subalansuos jūsų figūrą. Pavyzdžiui, sijonas su didelėmis gėlėmis ar su kitos spalvos raukinių juosta.

Platūs klubai. Segėkite sijonus iki kelių, pageidautina rinktis ne pieštuko, o trapecijos formos, lengvai krintančius. Viršutiniai drabužiai turi išryškinti jūsų krūtinę ir kaklą, taigi pravers raukiniai, karoliai, skarelės (gal net kelios eilės). Moterys plačiais klubais turėtų vilkėti laisvai priglundančio silueto, o ne aptemptus drabužius. Reikėtų atsisakyti trumpų švarkelių ir sijonų.


Salma Hayek.

Pilnos rankos. Neslėpkite jų palaidinėse ar suknelėse aptemptomis rankovėmis - toks drabužis tik dar labiau išryškina rankų formą bei kontūrus (pabrėžia „mėsas", dėl kurių kompleksuojate). Vilkėkite drabužius plačiomis rankovėmis iš peršviečiamo audinio. Vienas iš variantų - gaubkitės plačiu šaliu arba ponču.

Pilna talija. Ją galima vizualiai suploninti, jei rinksitės drabužius paaukštintu arba pažemintu liemeniu. Taip pat spintoje privalote turėti laisvo silueto drabužių. Tų, kuriems reikalingas diržas arba su akcentuota liemens linija (pavyzdžiui, sudurtinė suknelė) geriau atsisakykite.

Didelė krūtinė. Sureguliuoti kūno proporcijas padės viršutinis drabužis su iškirpte. Idealiai tiks V formos ar apvali gili iškirptė. Stenkitės nedėvėti viršutinių drabužių iš šiurkščių, „kietų" ar aptemptų audinių uždaru kaklu (be užsegimo ir apykaklės).


Oprah Winfrey.

Itin liekna figūra. Jei gamta jūsų neapdovanojo apvaliomis formomis, tai nereiškia, jog negalite atrodyti moteriškai. Vilkėkite ryškių spalvų drabužius su originaliais raštais. Apimties jūsų figūrai suteiks plačios rankovės ir nėriniai. Aptemptų drabužių taip pat geriau vengti - jie išryškins jūsų beklubę figūrą.


Gwyneth Paltrow.

Probleminės" kojos. Jos itin pilnos, liesos ar kreivos? Atsisakykite trumpų sijonų ir šortų. Segėkite pailgintus sijonus, vilkekite sukneles. Kelnės tegu būna laisvos, ne siaurėjančios.

Maža krūtinė. Tokioms moterims geriau vilkėti viršutinius drabužius su pridedamomis kišenėmis arba raukiniais krūtinės srityje. Nereikėtų rinktis plonų, figūrą išryškinančių megztinių, palaidinių be užsegimo ar apykaklės. Kad viršutinė kūno dalis įgytų apimties, rinkitės drabužius su kelių eilių nėriniais, taip pat raukiniais ties susegimo linija.


Tilda Swinton.

Siauri klubai. Juo paplatins lengvai krintantys ilgi sijonai. Pirmenybę teikite drabužiams su plačia juosmens linija (gali būti ir diržas) - jie pabrėš jūsų taliją, o klubai atrodys apvalesni. Atsisakykite aptempto silueto drabužių. Dar viena kenksminga jūsų figūrai kombinacija - siauras sijonas arba kelnės ir aptemptas džemperis, megztinis.


Diane Kruger.

Plokščias užpakaliukas. Jūsų drabužiai neturėtų aptempti klubų. Pirmenybę teikite rauktiems sijonams arba sijonams su klostėmis, švarkeliams ar palaidinėms iki talijos.
Taip pat geriau nederinti aptemptų kelnių su džemperiu, taip pat kaip ir nesusikišti palaidinės į sijoną. Paltus ir lietpalčius rinkitės plačius, su plačiu diržu.

Trumpas kaklas. Vizualiai kaklą pailginsite trumpų plaukų šukuosena (iki pečių) - taip kaklas atrodys grakštesnis. Vilkėkite palaidines ar sukneles gilia iškirpte. Stati apykaklė ar drabužis visai be jos - ne jūsų variantas. Taip pat venkite ryšėti skareles.

Ilgas kaklas. Jį sutrumpins ilgų plaukų šukuosena. Dėvėkite drabužius aukšta atverčiama apykakle, taip pat palaidines stačiu kaklu. Galite drąsiai ryšėti skareles, puoštis karoliais ir segėmis. 


Penelope Cruz.

AFP/Scanpix nuotr.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Nepatikėsite: 11 beprotiškų dalykų, kuriuos žmonės daro vairuodami (2)

Pasirodo, kai kurie žmonės atlieka automobilyje ir šiuos įvardytus dalykus. Nekartokite jų klaidų, nes tai tiesus kelias į avarines situacijas.

Bijote vairuoti? Moterys, sužinokite, kaip labiau pasitikėti savimi prie vairo

Dabar keliuose galima išvysti daugiau dailiosios lyties vairuotojų nei bet kada anksčiau. Per pastaruosius 20 metų vairuojančių moterų skaičius išaugo dvigubai, tačiau jeigu daugelis vyrų prie vairo trykšta perdėtu pasitikėjimu savimi, tai moterims dažniausiai jo trūksta.

6 mažai žinomi vairavimo patarimai, kurie gali išgelbėti jūsų gyvybę (15)

Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės dažniausiai gyvybės netenka vairuodami ar patekę į kito vairuotojo sukeltą eismo įvykį. Nepaisant fakto, kad šiais laikais automobiliai yra saugesni nei bet kada, juos vis tiek vairuoja žmonės, kurie, būkim sąžiningi, kartais neturi net minimalių techninių ir teorinių žinių, kurios būtinos norint valdyti transporto priemonę

5 naudingi patarimai vairuojančioms moterims (58)

Kiekviena dailiosios lyties atstovė nors kartą gyvenime yra girdėjusi skundžiantis „moterimis prie vairo“. Nei vienai nepatinka tai girdėti, tačiau kalbant tarp mūsų, mergaičių, tuose juokeliuose esama nemažai tiesos, ar jums taip neatrodo?

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį (6)

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (16)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (10)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.