5braškių TOP 3: populiariausios ir efektyviausios 2014-ųjų DIETOS

Štai 3 geriausios ir efektyviausios dietos, sulaukusios labai daug skaitytojų dėmesio. Tiks ir metantiems svorį, ir norintiems išvalyti organizmą.
© Shutterstock nuotr.

TOP 1: Pusryčių dieta, kuri tirpdo kilogramus ir pašalina toksinus

Ši ryžių dieta efektyvi tuo, kad išvalo organizmą. Stop – valgyti ryžių 3 kartus per dieną tikrai nereikės. Tai tikrai nepanašu į grikių dietą, todėl jūsų maisto raciono taip griežtai neribos.

Šią dieta greičiausiai galima pavadinti terapija. Kuo ta terapija gera? Iš organizmo dingsta druskos, šlakai, toksinai bei kitos mums visai nereikalingos medžiagos (riebalų kilogramai – irgi). Be to, ryžiai vertinami dėl maistingųjų savybių ir nedidelio kaloringumo. Atradusios šios dietos privalumų, jos laikykitės kartą per metus.

Visa ryžių dietos esmė, kad 4–5 savaites valgysite tik išmirkytus ryžius, sumažinusios druskos iki minimumo. Kita šios procedūros esmė – žaidimas su 7 mažais vienodais indeliais, kuriuos jums teks sunumeruoti.

1 diena. Į dėžutę Nr.1 įberkite 2–3 šaukštus ryžių ir užpilkite šaltu nevirintu vandeniu.

2 diena. Tą patį padarykite su indeliu Nr. 2, o ryžius iš indelio Nr. 1 perplaukite ir užpilkite nauju vandeniu. Indelį Nr. 2 pastatykite šalia indelio Nr. 1.

Kiekvieną dieną berkite ryžius vis į naują indelį, užpilkite vandeniu, o ankstesnius ryžių indelius perplaukite ir užpilkite iš naujo. Taip sustatykite 7 indelius.

8 diena. Perplaukite ryžius iš indelio Nr.1 ir virkite 5–7 minutes nedideliame kiekyje vandens. Štai ir visi jūsų pusryčiai! Jei norite didesnio efekto, prisiverskite suvalgyti nevirtus ryžius. Patikėkite, po 7 dienų mirkymo kruopos visai tinkamos valgyti.

Tą dieną, kai suvalgėte ryžius iš indelio Nr.1, pripilkite į jį naujų, užliekite vandeniu (kaip darėte pirmąją dieną) ir pastatykite į eilės galą – po indelio Nr.7.

Visą mėnesį kiekvieną dieną užpilkite vis naują porcijų ryžių ir kartokite procedūra su ankstesniais indeliais, kaip jau parašyta aukščiau. Tik nesupainiokite indelių! Ryžiai turi mirkti lygiai 7 dienas.

Kaip tas valgymas atrodo? Iki pusryčių likus 20–30 minučių, išgerkite stiklinę nevirinto vandens. Po to, kai suvalgysite ryžius, 4 valandas negalima nei gerti, nei valgyti. Taip, taip, teks pakentėti.

Po tų 4 valandų išgerkite stiklinę vandens, o pietaukite ir vakarieniaukite taip, kaip esate įpratusios, jokių ritualų nesilaikykite.

Ryžių terapijos metu ypač svarbūs skysčiai – per parą turite išgerti 2-2,5 litro vandens. Valgykite razinas, džiovintus abrikosus, šviežius vaisius. Ryžių pusryčius organizuokite tik kartą per metus – daugiau tikrai nereikia.

Nuotr. Shuttertock

TOP 2: Vulkaninė DIETA, spartinanti medžiagų apykaitą

Esate girdėję apie vulkaninę dietą? Lieknėsite lėtai bet užtikrintai: per 2 savaites atsikratysite nuo 3 kg antsvorio!

Šios dietos autorė – Lowri Turner. Jos esmė – į valgiaraštį įtraukti produktus, kurie greitina medžiagų apykaitą (produktų sąrašą rasite ČIA).

Dietos metu rekomenduojama gerti žaliąją arbatą (kiekis neribotas). Jei mėgstate kavą, išgerkite puodelį ryte, o daugiau nepiktnaudžiaukite kofeinu. Vanduo irgi padės lieknėti, o štai šviežiai spaustų sulčių geriau venkite, nes jose itin daug cukraus.

Pateikiame savaitės meniu: koks jis turėtų atrodyti, kai esate pasiryžusi pagreitinti organizme metabolizmą ir siekti dailesnių kūno linijų.

Savaime suprantama, jūs galite kaitalioti dienas, taip pat vakarienes ir pietus. Tačiau stenkitės, kad vakarienė būtų lengvesnė už pietus ir jokiu būdu nepersistenkite su užkandžiais tarp pagrindinių valgymų. Valgykite mažomis porcijomis, bet dažnai – tai jūsų dviejų savaičių taisyklė.

PIRMADIENIS

Pusryčiai: sausi pusryčiai su obuoliu.
Pietūs: kreminė vištienos sriuba.
Užkandis: sumuštinis – grūdėta duona, mažai sūdyta lašiša ir citrinos griežinėlis.
Vakarienė: žuvies kotletai su daržovių garnyru.

ANTRADIENIS

Pusryčiai: omletas iš 1 kiaušinio su pakepintais alyvuogių aliejuje pievagrybiais.
Pietūs: citrusinių vaisių sultyse marinuota ir iškepta kalakutienos filė su garnyru iš morkų, brokolių ir apelsinų.
Užkandis: 1 apelsinas.
Vakarienė: daržovių salotos iš salierų, paprikų ir pomidorų.

TREČIADIENIS

Pusryčiai: paskrudinta ruginė duona su lašiša.
Pietūs: užkepta bulvė su tunu ir aštriais prieskoniais.
Užkandis: saujelė vynuogių.
Vakarienė: lašiša, iškepta orkaitėje.

KETVIRTADIENIS

Pusryčiai: kietai virtas kiaušinis.
Pietūs: graikiškos salotos.
Užkandis: griežinėliais pjaustyta morka ir salieras su avokado padažu (gvakamole).
Vakarienė: brokoliai, užkepti su ožkos sūriu.

PENKTADIENIS

Pusryčiai: varškė su uogomis arba vaisių gabaliukais.
Pietūs: kepta vištienos filė su aštriais prieskoniais su gražgarsčių ir salierų salotomis.
Užkandis: saujelė graikinių riešutų.
Vakarienė: kepta lašišos filė su žaliu garnyru – gražgarstėmis ir špinatais.

ŠEŠTADIENIS

Pusryčiai: be lukšto virtas kiaušinis ant paskrudintos ruginės duonos.
Pietūs: trinta brokolių sriuba.
Užkandis: 1 obuolys.
Vakarienė: orkaitėje kepta rudagalvės menkės filė su garuose paruoštu daržovių garnyru.

SEKMADIENIS

Pusryčiai: vandenyje virta avižų košė su šaukšteliu medaus ir smulkintais migdolais.
Pietūs: 6 sušio gabalėliai.
Užkandis: 2 šaukštai varškės, sumaišytos su raudona paprika.
Vakarienė: vištienos filė šašlykas su čili pipirais (ant mažų iešmelių) su špinatų piurė.

Nuotr. Fotolia

TOP 3: Nieko neribojanti dieta, kuri išlygins odą

Dėl celiulito kaltas moteriškas lytinis hormonas estrogenas. Tai jis sugeba paversti odą apelsino žievele.

Todėl net 90 procentų moterų kenčia nuo celiulito, o vyrus jis pagauna retai. Vyrų odos ląstelės ir jungiamieji audiniai yra kitokie. Ir jei vyro oda pažeista celiulito, vadinasi, jis su valgiu ir gėrimu elgiasi nesveikai arba turi hormoninių problemų.

Celiulitas – tai riebalinio audinio padidėjimas bei sustorėjęs jungiamasis audinys, kuriame kaupiasi vanduo ir toksinai. Tai medžiagų apykaitos sutrikimas, pakitusi oda, vandens - druskų pusiausvyros sutrikimas, taip pat ir šlakų kaupimasis organizme.

Celiulitas – ne tik tik apkūnių žmonių, bet ir lieknųjų problema. Kai kūne susikaupia per daug toksinų ir skysčių, organizmas uždaro juos riebalų ląstelėse.

Dorai nežinodamos, kokia tai odos odos problema, galime laikytis klaidingų nuostatų.

Šlapimą varantys preparatai, kaip ir produktai – kava ar arbūzas – iki tarpląstelinio audinio neprasibrauna. Geriausias būdas išvaryti iš ten susikaupusius skysčius - pirtis, sauna arba anticeliulitinis masažas. Išjudinus limfą, galime pagražinti odą.

Tačiau vien masažų kurso neužtenka. Geriausias jo palydovas – pertvarkyta mityba. Apie ją ir pakalbėsim.

Nors vandens – druskų pusiausvyrą sutrikusi, visiškai atsisakyti druskos nepatartina. 7 g (arbatinis šaukštelis) maistui sūdyti - tai dienos norma. Geriau vartoti druską, kurioje daugiau kalio, o ne natrio, nes natrio perteklius, jei trūksta kalio, sulaiko vandenį. Riboti derėtų rūkytų, konservuotų ir sūdytų produktų kiekį – juose druskos 5–10 kartų daugiau nei reikia organizmui.

Kas kenkia?

Jokie reklamuojami organizmo valymai nuo toksinų ar šlakų nepadės, jei nepertvarkysite mitybos. Vartokite saikingai maisto, kad kepenys ir inkstai patys susidorotų su toksinais, juos pašalintų. Jei šie organai nebesugeba, reikalingas gydymo kursas.

Jei nenorite gausinti celiulito, atsisakykite saldaus vyno, alkoholinių kokteilių (net ir su natūraliomis sultimis). 1–2 taurės vyno savaitgalį – tai viskas, ką galite sau leisti.

Meskite rūkyti! Nikotinas kliudo deguoniui patekti į ląsteles; deguonies stygius taip pat sulėtina medžiagų apykaitą bei vandens pašalinimą ir organizmo.

Ką tuomet valgyti?

Laikykitės dietos, kuri paremta riebalų kiekiu maiste. Ji gera tuo, kad beveik nieko neriboja. Netgi nereikia skaičiuoti kalorijų – užtenka žinoti riebalų kiekį tame ar kitame produkte.

Biologai įrodė: kai maiste yra mažai riebalų, žmogaus organizmas gerai įsisavina baltymus ir angliavandenius. Laikantis šios dietos, svarbiausia irgi varijuoti: tai kelias dienas suvartoti 20–40 g riebalų, tai - iki 60 g. Tokia įvairovė nebus nuobodi ir pagreitins medžiagų apykaitą – nes laikantis mažai kalorijų turinčios dietos, neišvengiamai sulėtėja medžiagų apykaita.

Taip vadinamųjų „riebiųjų dienų" patariama laikytis 2 kartus per savaitę, o kitas penkias dienas valgyti neriebų maistą. Toms, kurios mėgsta skaičiuoti kalorijas, sakome: „riebomis dienomis" turite suvartoti 2100-2300 kcal (iš jų – 540 kcal – riebalams), o likusiomis savaitės dienomis - 1600–1800 kcal ( iš jų –180–360 kcal riebalų).

Skysčių perteklių sėkmingai išvarys žalioji arbata, negazuotas mineralinis vanduo, avižiniai ir ryžių dribsniai, sultys iš kviečių ir miežių želmenų.

Patarimai

Jei norite kuo gražesnės odos, bent jau kad to celiulito nesimatytų (nes jo panaikinti visiškai neįmanoma), mitybą pertvarkykite taip:

mėsą keiskite neriebia žuvimi,

atsisakykite padažų, majonezo, grietinės. Geriau vartokite citrinų sultis su maltais pipirais ar smulkiai pjaustytais žalėsiais,

saldžius vaisius pakeiskite uogomis ir daržovėmis,

pienas, kefyras ir jogurtas turi būti tik liesas,

kavą išmainykite į arbatą.

Nuotr. Shutterstock

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Nepatikėsite: 11 beprotiškų dalykų, kuriuos žmonės daro vairuodami (2)

Pasirodo, kai kurie žmonės atlieka automobilyje ir šiuos įvardytus dalykus. Nekartokite jų klaidų, nes tai tiesus kelias į avarines situacijas.

Bijote vairuoti? Moterys, sužinokite, kaip labiau pasitikėti savimi prie vairo

Dabar keliuose galima išvysti daugiau dailiosios lyties vairuotojų nei bet kada anksčiau. Per pastaruosius 20 metų vairuojančių moterų skaičius išaugo dvigubai, tačiau jeigu daugelis vyrų prie vairo trykšta perdėtu pasitikėjimu savimi, tai moterims dažniausiai jo trūksta.

6 mažai žinomi vairavimo patarimai, kurie gali išgelbėti jūsų gyvybę (15)

Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės dažniausiai gyvybės netenka vairuodami ar patekę į kito vairuotojo sukeltą eismo įvykį. Nepaisant fakto, kad šiais laikais automobiliai yra saugesni nei bet kada, juos vis tiek vairuoja žmonės, kurie, būkim sąžiningi, kartais neturi net minimalių techninių ir teorinių žinių, kurios būtinos norint valdyti transporto priemonę

5 naudingi patarimai vairuojančioms moterims (58)

Kiekviena dailiosios lyties atstovė nors kartą gyvenime yra girdėjusi skundžiantis „moterimis prie vairo“. Nei vienai nepatinka tai girdėti, tačiau kalbant tarp mūsų, mergaičių, tuose juokeliuose esama nemažai tiesos, ar jums taip neatrodo?

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį (6)

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (16)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (10)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.