10 dalykų, kurie lėtina jūsų medžiagų apykaitą ir trukdo sėkmingai mesti svorį

 (9)
Atsikratykite šių įpročių dabar tam, kad padidintumėte savo kalorijų deginimo galimybes.
© Fotolia

1. Valgymas nereguliariai, priešokiais

2012 metais Jeruzalės hebrajų universiteto tyrimas parodė, kad pelės, šeriamos riebiu maistu nereguliariai, įgijo daugiau svorio nei pelės, kurios valgė tą patį maistą pagal griežtą grafiką. Tyrėjai įtaria, kad valgymas tuo pačiu laiku kiekvieną dieną išauklėja organizmą deginti daugiau kalorijų tarp valgių.

Kaip tai ištaisyti: susidarykite valgymo grafiką ir jo laikykitės!

2. Pesticidai produktuose

Cheminės medžiagos pesticiduose gali trukdyti jūsų organizmo energijos deginimo procesui ir apsunkinti svorio metimą. Kanados mokslininkai nustatė, kad žmonės, kurie valgė daugiausiai toksinų turinčius produktus, patyrė didesnį nei įprasta metabolizmo sulėtėjimą ir jiems buvo žymiai sunkiau numesti svorio.

Kaip tai ištaisyti: atidžiau žiūrėkite į etiketes ant vaisių ir daržovių, kuriuos perkate.

3. Neišsimiegojimas

2015 metų tyrimas parodė, kad žmonės, kurie miega mažiau, juda mažiau kitą dieną, o tai reiškia, jog jie sudegina mažiau kalorijų. Bet štai blogesnė naujiena: miego trūkumas dar ir sumažina energijos kiekį, kurį jūsų kūnas sunaudoja ilsintis.

Kaip tai ištaisyti: susidarykite poilsio grafiką ir jo laikykitės, kad gautumėte pakankamai poilsio.


4. Jūsų mėnesinės

Jūs prarandate geležies mėnesinių metu, o geležis padeda pernešti deguonį į raumenis. Jei jūsų geležies koncentracija per maža, raumenys negauna pakankamai deguonies, todėl jūsų energija krenta, taip pat sulėtėja ir medžiagų apykaita.

Kaip tai ištaisyti: pasirūpinkite maistu, kuriame apstu geležies: tinka grūdai, pupelės, špinatai, Pekino kopūstai ir brokoliai.

5. Valgote per mažai

Kai vengiate kaloringo maisto, jūsų kūnas persijungia į badavimo režimą, lėtėja jūsų medžiagų apykaita, nes kūnas taupo degalus, kuriuos gavo.

Kaip tai ištaisyti: sužinokite , kiek kalorijų jums iš tikrųjų reikia per parą. Jei padauginote, daugiau pajudėkite.

6. Ilgas sėdėjimas

Reikia tik 20 minučių sėdėjimo bet kokioje padėtyje, kad kūnas pradėtų slopinti metabolizmą.

Kaip tai ištaisyti: pabandykite daugiau judėti darbe.

7. Skrydžiai lėktuvu

Jūsų vidinis laikrodis tiesiogiai kontroliuoja ląstelių dalį, kuri išlaiko normalų metabolizmą. Kai jūs sutrikdote savo paros ritmą – pavyzdžiui, kertant laiko zonas, jūsų ląstelės nebeveikia taip, kaip turėtų, ir jūsų metabolizmas kenčia.

Kaip tai ištaisyti: stenkitės dar iki numatyto skrydžio iš lėto aklimatizuotis prie būsimos laiko juostos.

8. Negaunate pakankamai kalcio

Dar viena priežastis gerti pieną: kalcis vaidina svarbų vaidmenį reguliuojant riebalų apykaitą, kuri nustato, ar jums deginti kalorijas, ar kaupti juos barankų pavidalu ant juosmens. Dietos, kuriose yra daug kalcio, gali padėti jums sudeginti daugiau riebalų.

Kaip tai ištaisyti: varškė, jogurtai ir kiti pieno produktai pasirūpins, kad netaptumėte storuliuke.

9. Dehidratacija

Visi jūsų organizmo ląstelių procesai, įskaitant medžiagų apykaitą , priklauso nuo vandens. Jei dehidratuojate, sudeginate iki 2 procentų mažiau kalorijų.

Kaip tai ištaisyti: stenkitės visada turėti po ranka mineralinio vandens buteliuką ar stiklinę vandens.

10. Praleisti pusryčiai

Jei praleidžiate pusryčius, jūs ne tik norite persivalgyti per pietus. Jūs iš tikrųjų liepiate savo kūnui taupyti energiją, o tai reiškia, kad jis degina kalorijas lėčiau. Tai viena iš priežasčių, kurią nustatė „American Journal of Epidemiology” tyrimas: žmonės, kurie praleidžia pusryčius, yra 4,5 karto labiau linkę nutukti.

Kaip tai ištaisyti: valgyti pusryčius kiekvieną dieną nustatytu laiku.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį (2)

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (16)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (9)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.