10 būdų, kaip nepriaugti svorio per šventes

Žiemos šventės – ilgai lauktas metas, kai susitinkame su artimaisiais, maloniai leidžiame laiką ir, kaip visuomet, sėdame prie stalo. Tačiau kasmet susiduriame su ta pačia problema – kaip švenčių laikotarpiu nepriaugti papildomų kilogramų?
© Shutterstock nuotr.

Siūlome išbandyti vieną kitą iš 10 patarimų, kurie padės išspręsti šią problemą.

1. Per šventes neišvengiame alkoholinių gėrimų - nuo karšto vyno iki šampano. Deja, mėgavimasis jais, akivaizdžiai veikia svorį. Kad nepriaugtumėte papildomų kilogramų dėl alkoholio, bent kelias dienas šventiniu laikotarpiu jo visiškai atsisakykite. Taip pat nustatykite skaičių, kiek taurių ar kokteilių per vakarą galite išgerti.

2. Švenčių laikotarpiu susiplanuokite vieną aktyvią dieną. Jei yra galimybė, važinėjimą automobiliu ar viešuoju transportu iškeiskite į greitą vaikščiojimą, skirkite laiko mankštai ryte arba vakare. Pietų pertraukos metu išeikite pasivaikščioti tolėliau. Po darbo apsilankykite sporto klube, baseine ar paplušėkite šokių treniruotėje. Aktyvesnė diena padės sparčiau deginti kalorijas.

3. Pamirškite taisyklę, kad pusryčiai – svarbiausias dienos maistas. Palengvinkite juos, ypač jei laukia šventiniai pietūs ar vakarienė. Vietoje sumuštinio ar dubenėlio dribsnių, paskanintų medumi, riešutais ir pienu, rinkitės lengvesnį jogurtą arba virtą kiaušinį.

4. Saugokitės švediško stalo! Nustatyta, kad kuo daugiau patrauklesnių užkandžių patiekta, tuo didesnė tikimybė suvartoti daugiau kalorijų. Apsiribokite 3-4 skirtingais pasirinkimais, prieš smaguriaudami riebesniais užkandžiais, rinkitės daržovių ir kitus sveikesnius. Venkite padažų, traškučių ir pyragėlių, žinoma, paragauti niekas nedraudžia, tačiau nepersistenkite.

5. Per šventes iš artimųjų ir draugų gauname ne tik praktiškas ar akiai mielas dovanas, bet ir įvairių skanėstų. Nedėkite saldžių dovanų namuose, kur pakliuvo, verčiau jas palikite spintelėje ar kitoje mažiau matomoje vietoje, kad neužkliūtų žvilgsnis. Juk nebūtina kalėdinių skanėstų sušlamšti per porą dienų, pasilikite juos Naujų Metų šventei ar vėlesniam laikui.

6. Į svečius neikite tuščiu skrandžiu. Prieš šventinius pietus arba vakarienę užkąskite lengvo, bet alkį pažabojančio maisto, pavyzdžiui, keletą gabalėlių sušio arba avižinių sausainių.

7. Jei valgote gabalėlį kalėdinio pyrago arba torto, pašalinkite nuo jo papuošimus ir glajų (porcijos vertę sumažinsite apie 60 kcal). Dažnai šokoladinis, marcipaninis, cukraus pudros ar kitoks glajus būna vienas kaloringesnių pagražinimų.

8. Šventinių pietų ar vakarienės metu ne valgykite, bet ragaukite. Paskanaukite įvairių vaišių, tačiau rinkitės mažesnes porcijas.

9. Kai rengiate šventinį pasisėdėjimą, užkandžius patiekite tik atvažiavus svečiams. Jei stalą nukrausite vaišėmis anksčiau, didelė tikimybė, kad prismaguriausite iki atvyksant svečiams.

10. Ruošdamos šventinį kepsnį, rinkitės mažiau kaloringą mėsą, pavyzdžiui, kalakutieną. Jei gaminate padažą, kuriame naudojamos virimo metu iš mėsos ar daržovių išsisunkusios sultys, nugriebkite iš jų riebalų perteklių.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Bijote vairuoti? Moterys, sužinokite, kaip labiau pasitikėti savimi prie vairo

Dabar keliuose galima išvysti daugiau dailiosios lyties vairuotojų nei bet kada anksčiau. Per pastaruosius 20 metų vairuojančių moterų skaičius išaugo dvigubai, tačiau jeigu daugelis vyrų prie vairo trykšta perdėtu pasitikėjimu savimi, tai moterims dažniausiai jo trūksta.

6 mažai žinomi vairavimo patarimai, kurie gali išgelbėti jūsų gyvybę (15)

Šiuolaikiniame pasaulyje žmonės dažniausiai gyvybės netenka vairuodami ar patekę į kito vairuotojo sukeltą eismo įvykį. Nepaisant fakto, kad šiais laikais automobiliai yra saugesni nei bet kada, juos vis tiek vairuoja žmonės, kurie, būkim sąžiningi, kartais neturi net minimalių techninių ir teorinių žinių, kurios būtinos norint valdyti transporto priemonę

5 naudingi patarimai vairuojančioms moterims (57)

Kiekviena dailiosios lyties atstovė nors kartą gyvenime yra girdėjusi skundžiantis „moterimis prie vairo“. Nei vienai nepatinka tai girdėti, tačiau kalbant tarp mūsų, mergaičių, tuose juokeliuose esama nemažai tiesos, ar jums taip neatrodo?

Avariją išgyvenęs E. Žičkus: skausmą krūtinėje jaučiau dar kelias dienas, o išgąstį – ne vieną mėnesį (6)

Visi kas savo kailiu patyrė ką reiškia patekti į avariją, žino kad toks įvykis paveikia ilgam. Vieni išgyventą išgąstį jaučia metų metus, kiti kasnakt sapnuoja košmarus, bet daugelis vieningai sutaria, kad skubėjimas kelyje viso to nevertas.

Dainos, kurių nepatartina klausyti prie vairo (16)

Nuotaika, kuri jus valdo vairuojant, veikia viską. Tai, kaip jaučiatės tuo metu, apspręs, kaip vairuojate. Jeigu esate supykę, vairuosite kur kas agresyviau. Jeigu liūdite, greičiausiai būsite labiau išsiblaškę ir prasčiau nei įprastai sukaupsite dėmesį. Jeigu jaučiatės laimingi ir savimi patenkinti, greičiausiai viską darysite pagal įstatymo raidę arba tiesiog paprasčiausiai greitai važiuosite. Ir nors egzistuoja tūkstančiai įvairių veiksnių, apsprendžiančių jūsų nuotaiką, niekas negali paneigti, kad muzika, kurios klausotės, yra vienas iš pagrindinių veiksnių.

Peršalimo ligos: kaip užkirsti kelią rimtesnėms ligoms (1)

Aktualiausios, žinoma, kvėpavimo takų ligos - jos mus rudenį puola dažniausiai.

10 patarimų nėščioms vairuotojoms (1)

Šiuolaikinis gyvenimas reikalauja prie vairo sėstis ir besilaukiančioms moterims, o tai darydamos jos privalo suprasti, kad avarijos atveju pavojus susižeisti yra didesnis. Vis dėlto, esama būdų, kaip riziką sumažinti.

Vairuotojų horoskopas: kokie kiekvieno Zodiako ženklo vairavimo įpročiai (10)

Paskaičius šį straipsnį tikriausiai pasakysite: „Matot, ne viena aš vairuoju tarsi su pirkinių maišu ant galvos.“ O gal atvirkščiai? Padiskutuokime komentaruose!

Tikra istorija: šito nepamiršiu visą gyvenimą (2)

Kiekvieną dieną vis greičiau bėgame ir bandome užkariauti bei pasiekti naujus tikslus. Bet kiek iš tiesų tame yra prasmės?

Skaitytojos patirtis: iki šiol sapnuoju tą vyrą (10)

Kartais būna etapų, kai, rodos, tarsi plauki pasroviui ir nebevertini kasdienybės teikiamų džiaugsmų, kurie gyvenimui suteikia prasmės bei vertės.

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus (2)

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.