Vasara puikiai atskleidžia, kas šaltuoju metų laiku plušėjo sporto salėje, o kas savo formomis visiškai nesirūpino. Tačiau, anot buvusios atlikėjos ir populiarios trenerės Indrės Burlinskaitės, norint džiaugtis liekna figūra, tenka įdėti ir nemažai darbo.

Tai ji nusprendė įrodyti ir DELFI TV žiūrovėms pasiūlydama pačių problematiškiausių vietų – kojų ir užpakaliuko – treniruotę namuose. „Tai – problematiškiausios moters kūno vietos. Daugelis trokšta turėti plokščią pilvuką, sumažinti šlaunų ir blauzdų apimtis bei džiaugtis riestu užpakaliuku“, - pasakojo žinoma moteris.

Anot I. Burlinskaitės, svarbų vaidmenį čia vaidina ir genetika, tačiau ne viskas prarasta. Kojų treniruotės paprastai atima daugiausiai jėgų ir laiko, bet pavykus suderinti sportą su mityba galima pasiekti itin puikių rezultatų.

„Svarbiausia tik nenuleisti rankų pusiaukelėje, kai atrodo, kad svoris mažėti nustojo. Kartais su savo klientėmis pajuokauju, kad jei kojos į sporto salę neina,reikia paimti jas į rankas ir nunešti (juokiasi). Na, o tuomet jau nebėra kur dingti.

Man svarbi mano išvaizda, bet bėgant laikui išlaikyti norimas kūno formas tampa vis sudėtingiau. Sporto salėje pati paprastai treniruojuosi 3 – 4 kartus per savaitę, kiekvieną savaitę turiu ir šokių treniruotę bei kartais atlieku kardio treniruotes su limfodrenažiniu masažu, kuris tapo mano pastarojo laiko atradimu".