Didžiausia pasaulyje drabužių prekybos įmonių grupė pranešė apie 1,26 mlrd. JAV dolerių grynąsias pajamas, gautas per šešis mėnesius iki liepos 31 d., kurios yra 8 proc. didesnės nei tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Pardavimai šoktelėjo nuo 9,4 mlrd. iki 10,5 mlrd. eurų, t. y. pakilo 11 proc.

Šios įmonių grupės drabužių galima įsigyti ir internete net 40 šalių, teigė atstovai. „Inditex“ valdo aštuonis prekių ženklus 90 šalių, įskaitant „Pull&Bear“, „Massimo Dutti“ ir „Bershka“.

„Inditex“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Pablas Isla (Pablo Isla) pabrėžė, kad įmonė investuoja į technologijas, ir pridūrė, kad per pirmąjį šių metų pusmetį ji įsteigė interneto parduotuves dar 11 šalių.

Visose Ispanijos parduotuvėse įmonė taip pat įdiegė atsiskaitymo mobiliuoju telefonu galimybę ir tikisi pasiūlyti šią paslaugą ir kitose šalyse. Tai apimtų telefono programėlių visiems prekių ženklams sukūrimą ir vieną specifinę programėlę visai jų grupei „InWallet“.

Kompanijos teigimu, jai pasitarnavo ir tolygus Ispanijos ekonomikos augimas. Ispanijos statistikos agentūros teigimu, per tris mėnesius iki birželio pabaigos drabužių pramonės rinka šalyje paaugo vidutiniškai 3 proc.

Visi įmonių grupės prekių ženklai sustiprino savo pozicijas tarptautinėje rinkoje, atvėrus 83 naujas parduotuves 38 valstybėse. Puikiais rezultatais įmonė lenkia savo Europos konkurentus „H&M“ ir „Next“, kaltinančius metų laikui nebūdingą orą dėl prastesnių, nei prognozuota, šių metų rezultatų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)