Devynis mėnesius trukusi rinkos ir poreikių analizė bei idėjų kūrimas nulėmė elektroninio vestuvių planuoklio www.myday.lt atsiradimą.

Įgijo verslo agresijos

„MyDay.lt“ įkūrėja prisipažįsta, kad verslas ją išmokė būti atsparesnę nesėkmėms ir jų nebijoti. Pašnekovė įsitikinusi, kad ne kiekvienas sumanymas ar darbas turi būtinai pasisekti ir būtų klaidinga tuo tikėti. „Supratau, kad kuriant savo verslą reikia dirbti kur kas daugiau nei samdomame darbe, o rezultatai neateina taip greitai, kaip norėtųsi, todėl kantrybė ir užsispyrimas nuolat augo“, – sako A. Staniulienė ir tikina, kad kurdama savo verslą įgijo daugiau verslo agresijos, drąsos ir pasitikėjimo savimi.

Kita vertus, jeigu verslą kurtų antrąkart, moteris į viską reaguotų šaltesniais nervais ir nebūtų tokia jautri.

Verslas subrandino

„Nustebau, kad kuriant verslą nebūtinai viskas turi vykti pagal numatytą planą, čia daug staigmenų ir pamokų, kurias reikia išmokti“, – sako „MyDay.lt“ įkūrėja. Pašnekovė džiaugiasi, kad verslas ją subrandino kaip žmogų, specialistę ir verslininkę.

A. Staniulienė įsitikinusi, kad verslo kūrimas – ne meilės romanas ir laiminga pabaiga nėra garantuota. Tai ilgalaikis tikslo siekimas, nuolatinis darbas visą parą, septynias dienas per savaitę, didžiulė atsakomybė ir galvos skausmas, tačiau ir didžiulis malonumas.

Lankstesnis darbo grafikas

Verslininkė atskleidžia, kad verslui sukurti ir pradėti prireikė apie 10 tūkst. eurų pradinių investicijų. Praėjus dvejiems įtempto darbo metams, „MyDay.lt“ įkūrėja gali džiaugtis 5–7 proc. verslo grąža.

„Pradėjusi savo verslą, daugiau dirbau, tačiau taip pat galėjau sau leisti daugiau laisvo laiko ir planuoti jį pagal save“, – sako A. Staniulienė. Be to, pašnekovė atkreipia dėmesį, kad kuriant savo verslą sumažėja pajamų ir reikia nusiteikti, kad verslo įsukimas užtrunka daugybę mėnesių.

„Nors rūpesčių ir atsakomybės atsirado daugiau, esu laimingesnė, nes mano veikla ir pasiekti rezultatai man teikia daug džiaugsmo“, – tikina „MyDay.lt“ įkūrėja.

Svarbiausia – žinomumas ir paslaugų kokybė

Verslininkė pasakoja, kad jos pasirinkta taktika – didinti savo projekto bei siūlomos paslaugos žinomumą.

Pašnekovė neabejoja, kad verslo viešinimas įvairiais kanalais yra pagrindinė klientų pritraukimo priemonė. Ilgainiui rekomendacijos iš lūpų į lūpas pritraukia vis daugiau klientų.

Be to, „MyDay.lt“ įkūrėja įsitikinusi, kad verslo sėkmė pasiekiama ne tik intensyviai skleidžiant informaciją, bet ir teikiant kokybiškas paslaugas. Kitiems startuoliams A. Staniulienė linki tvirtai tikėti savo verslo idėja. Pašnekovė teigia, kad be tikėjimo ir aistros savo darbui, gerų rezultatų nebus. Reikia visiško atsidavimo, meilės, tikėjimo ir negailėti nei jėgų, nei laiko.

TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu „Delfi“, „Žinių radiju“„Swedbank“, AB, „BIOK laboratorija“, ir Mykolo Romerio universitetu. Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje http://www.bznstart.lt/StartupsWomen iki birželio 2 d. O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų sąrašą: http://www.bznstart.lt/surveys/display/2h3q8kgz